Voor vrouwen vooral quartz.
En liefst ook solar of kinetisch.
Ofwel: een die het ALTIJD doet.
Want: raken ze over tijd, dan weet je wel hoe laat het is.
Te laat.
Ofwel: een die het ALTIJD doet.
Want: raken ze over tijd, dan weet je wel hoe laat het is.
Te laat.
Daar kan ik mij wel iets bij voorstellen…
Ofwel: een die het ALTIJD doet.Want: raken ze over tijd, dan weet je wel hoe laat
het is.
Te laat.
hier ook zo, die van mij wil alleen quartz.
de bekende reden: doet 't altijd
en die laatste zin…sjah, heb je ervaring mee? 
Jullie hebben natuurlijk helemaal gelijk… Hoewel enthousiasme overdraagbaar is (wij zijn er het beste voorbeeld van) moet de tegenpartij er wel voor open staan…
In de relatief korte tijd (>3 jaar) dat horloges mijn hobby zijn heeft ze nog nooit een horloge van mij omgehad. Uiteraard vraag ik haar mening na aanschaf van een horloge maar over het algemeen blijft het bij “leuk”, “niet leuk”, of “mhoa…”
Ik, sorry de Kerstman, zal zijn best gaan doen om een origineel kado te bedenken. Heb al een idee gekregen door de foto die ticothijs82 heeft gepost
Voor de komst van onze kids had mijn vrouw ook lange en gemanicuurde nagels. Nou is dat met kleine kids niet makkelijk dus werden de nagels gekortwiekt. Nu de kids wat ouder zijn (3 en 4,5 jaar) moet het er maar weer eens van komen. En een tas… 
Bedankt mannen!
Veekeren Schreef:
“Echter, ze geeft maar weinig om horloges.”
Wat zou jij er van vinden als ze jou een enorm
elegante handtas voor de kerst zou geven :D?+1 :~(
Idd, een LV aktetas ofzo.
+2 besteed dat geld vooral aan iets wat zij graag
wil hebben. Dat is toch de truc van een goed
cadeau :SDit doet me een beetje denken aan: “Goh een boek
voor mijn verjaardag? Ja, aangezien je niet van
lezen houd wist ik zeker dat je die nog niet had.”
+1 Bij ons is het ook “gewoon” vertellen wat je graag wilt hebben. Natuurlijk is een goeie verrassing erg leuk, maar dan wel heel goed uit gepluisd hebben. Want vind het een stuk minder als het iets is wat je niet wilt/gebruikt/etc.
Tja… Een paar maanden geleden probeerde ik dit ook, was toen uiteindelijk bij twee erg vrouwelijke modellen gekomen van Oriënt, bij oriëntuhren.de
Uiteindelijk ook maar gegaan voor de sjaaltjes en tassen:D Was ze erg blij mee:)
Gewoon lekker een tas of schoenen voor het meisje kopen - jij wilt toch ook graag krijgen wat JIJ wilt, niet wat ZIJ wilt dat jij wilt
??
groet
Mark