Inmiddels is mijn vriendin zover om ook eens wat anders dan een cluse horloge te kopen. Nou is onze zoektocht nog zonder succes.
Ze is op zoek naar een wat stoerder horloge, we denken aan een duiker, maar andere ideeën zijn ook welkom. Max 40mm en ook te dragen op nato band zodat ze wat kan wisselen. Het mag dus ook een herenhorloge zijn. Er mag wat kleur in zitten, gewoon een zwarte wijzerplaat is niet voldoende en vindt ze te saai. Liefst automatisch, maar quartz is acceptabel. Prijsrange 200 tot 400.
Seiko heeft veel leuke duikers voor die prijs, ga je in een segment lager zitten (rond de 100 euro), dan heeft Invicta over algemeen leuke duikers kwarts of automaat. Maar in jouw segment is Seiko een goeie en anders misschien dat Oriënt ook nog iets heeft.
Oeh, dit gaat een leuke zoektocht worden. Er zijn namelijk erg veel horloges in dit segment. Oriënt Mako 3, Seiko heeft erg veel leuke horloges zoals de padi versies van verschillende modellen. Die hebben meestal wat kleur en een patroon op de wijzerplaat. Succes met de zoektocht.
Wel gefilterd op max 40mm, maar helaas geen filter op prijs te zetten daar deze er niet bij staan. Mogelijk wel een mooi startpunt om te zien wat je leuk vind.
Ik heb een Seiko skx023j. Midsize duiker van 37mm. Wat mij betreft een geweldige size. Wel verouderd automatisch 7s26 uurwerk, maar dat blijft wel een werkpaard.
Ja hoor, zelfs al meer dan een week aan een stuk aan de pols momenteel zomerkleuren IMG_20190703_184442|374x500](upload://m20waxDdPsMKaRtKkJFCLd6vhCQ.jpg)
Oneens, ik vind die mini Turtle die @jaroen post best stoer bij een vrouw. Ik zag laatst een vrouw lopen met een Speedy Reduced, ook tof.
Mijn vriendin is er te klassiek voor, ze zei laatst dat alles met een draaibare bezel verschrikkelijk is. Ik dacht; ‘hotdamnn ze leert snel’, maar daarna noemde ze de BLRO van @Jurk een Pepsi Submariner. Zucht, grote boos .