Horloge voor mijn vriendin

Ken het merk niet, maar waarom zou Steinhart me tegenstaan?

1 like

Omdat ze zouteloze hommages van Rolexen maken. Het horloge wat @Specter noemt bevat wat mij betreft alles wat een rolex lelijk maakt (submariner kast, mercedes wijzers, loep, die hele combi) maar dan van een veel goedkoper Duits merk.

Dus niet alleen is het een lelijk cliché, het is nog eens jat en plakwerk ook.

Daar moet bij gezegd worden dat de bouwkwaliteit echt niet slecht is. Maar het horloge in kwestie is mij te groot, lomp en derivatief voor een damespols. Helemaal als cadeau, want het getuigt in mijn optiek niet van creatief en doorwrocht denkwerk om met een hommage van het grootste horlogecliché ter wereld aan te komen kakken.

Ikzelf zou je met pakketje en al de laan weer uit sturen, mijn vriendin zou het aannemen, “man, wat saai” denken en 'm op zolder laten verstoffen tot er familie uit Macedonië langskomt om hem zo via de achterdeur richting het oostblok te bonjouren.

Dit is allemaal retesubjectief, maar voor mij vat het redelijk goed samen wat ik tegen Steinhart heb, ja.

2 likes

IMG_20190704_170932|666x499

Ik heb deze Victorinox gisteren in de solden gekocht, ook wel leuk voor een dame, aan 274€ ipv 549€ bij Franssen in Hasselt.

1 like

Die is stoer. Kan ook door voor heren wanneer het haar niet bevalt. :wink: