Horloge voor mijn vriendin

jij bent dan ook een bijzondere vrouw, Nathalie

1 like

Is geen automaat

Als ze m dagelijks draagt, hoeft dat niet :smirk:

leer mij vrouwen kennen, die hebben voor elk cijfer op de klok andere schoenen en nagellak, die doen echt niet 2 dagen achter elkaar hetzelfde horloge om

2 likes

Mijn vriendin is hetzelfde met alles wat je zegt behalve het horloge, ze heeft elke dag dezelfde om. :grin:

1 like

fitness trackers tellen niet hè?

Als je mijn vriendin kent weet je dat ze geen fitness tracker om heeft… (niet dat ze dik is)
Ze heeft altijd deze om:

Ze houdt van horloges met wat meer body, maar ze moeten niet te groot zijn. Heb haar wel eens de Datejust omgeslingerd, maar daar wil ze nog niet aan beginnen…

4 likes

ze zit naast je, of niet?

5 likes

Nee?

gunhead

Eterna?

Geen display caseback…

Ik heb mijn vriendin ooit deze Hamilton H42215111 cadeau gedaan. 30mm met subtiele parelmoer wijzerplaat en diamantjes. Ze draagt hem dagelijks een hij past ook bij alles.

2 likes

Een Certina wellicht een optie?

Wat mij betreft is de eerste meteen raak! :+1:

Tissot PR100 Lady

Persoonlijk zie ik geen meerwaarde om een glaasje te hebben bij een base grade ETA/sellita.

1 like

Als je dit slim aanpakt koop je het voor haar. Even nu investeren en een latere aankoop voor jezelf is snel gerechtvaardigd :wink:

Gelukkig is de relatie zodanig dat ik dat soort strategieën niet in hoef te zetten. :wink:

Bedankt voor het meedenken allemaal. Voorlopig zijn de Tissots nog steeds voorlopers.
Vraag je daarover. Zit er nog verschil in kwaliteit tussen die uuwerken van de Tissots? Of is dat allemaal lood om oud ijzer?

2 likes

Er zal ETA in zitten, op zich prima in orde.
Of misschien Sellita.

Ik denk het.
Maar wel van een goede kwaliteit.

1 like

Mooie keuzes, maar toevallig dit al overwogen?

Eleganter en vrouwelijker vindt je niet naar mijn mening.

1 like

En de rekening ook :grin:

1 like