Hier ben ik weer. Het lijkt erop dat mijn vriendin besmet is met mijn horlogevirus. Ze komt er echter niet helemaal uit, en vraagt jullie hulp. Ze is op zoek naar een horloge van max 35 mm. Kleiner vindt zij mooier. Het moet een automaat zijn en een open kast hebben. De horloges die zij mooi vindt zijn deze:
Ik zou sowieso voor ‘gemak’ gaan, anders sta jij om de zoveel tijd de datum te wijzigen en de tijd te verzetten … Dwz Quartz.
Verder zou ik persoonlijk een goeie tweedehands zoeken ipv nieuw. Dan schrijf je niet direct zoveel af en is de keuze (nog) groter. Denk aan een TAG Heuer Aquaracer al-dan-niet met diamantjes ofzo (zijn die er eigenlijk als quartz?)…
Haha… keuzes keuzes en een horloge is zoooo persoonlijk
Bedankt allen, de Mido had ze ook al gezien. En even voor de helderheid, ze gaat dit horloge zelf gewoon kopen. Ze is dus zelf op zoek naar iets moois en kan daar wat hulp bij gebruiken. Jullie feedback dat de Tissot een goed optie is, helpt zeker!
Ik sluit me erbij aan. Zien er ook nog eens sportief uit, diegene die je zelf hebt laten zien. Mooi.
Zou zelf de eerste (schermprint 15:02) of de tweede (schermprint 13:53) kiezen, vooral omdat de bandjes me meer aanspreken. Maar ja, smaak hè … en ik ben geen vrouw.
Hopelijk blijft het bij het horlogevirus want er heerst nu nog iets heel vervelends ernaast.
Let op jullie gezondheid allemaal!
En ik zou inderdaad gewoon kopen wat ze zelf uitgezocht heeft of zelf tof vindt. Zij moet het dragen. Of vraag eens aan een ander om een horloge voor jou uit te zoeken en kijk dan eens waar die persoon mee komt. Kan soms toch tegenvallen zo’n cadeau…
Zie de edit. Maar dit was de eerste keer dat ik las: is gepakt met horlogevirus. En toen dacht ik, oh ja verdomme die uitdrukking met het pakken van een virus omtrent hobby’s of wat dan ook, zal nu voor altijd in de schaduw van Covid-19 staan.