Horloge voor mijn vriendin

Hallo allemaal,

Hier ben ik weer. Het lijkt erop dat mijn vriendin besmet is met mijn horlogevirus. Ze komt er echter niet helemaal uit, en vraagt jullie hulp. Ze is op zoek naar een horloge van max 35 mm. Kleiner vindt zij mooier. Het moet een automaat zijn en een open kast hebben. De horloges die zij mooi vindt zijn deze:

Zoals je ziet, heeft zij ook een voorkeur voor parelmoer en diamantjes. Haar budget is max 800 euro.

Dank alvast!

2 likes

Gewoon kopen wat zij heeft uitgezocht.

8 likes

Bij Tissot zit je :+1:

De eerste zal hier bij de mannen het meest in de smaak vallen. Le Locle is ook opperbest.
Zoals reeds aangegeven : kopen wat zij heeft uitgezocht.

1 like

Citizen heeft ook e.e.a. maar bij Tissot zit je ook zeker goed

Zo te zien zal het wel een tissot worden.

1 like

Tissot is een prachtig merk.
Laat haar gewoon kiezen zit je altijd goed !

Ik zou sowieso voor ‘gemak’ gaan, anders sta jij om de zoveel tijd de datum te wijzigen en de tijd te verzetten :wink:… Dwz Quartz.

Verder zou ik persoonlijk een goeie tweedehands zoeken ipv nieuw. Dan schrijf je niet direct zoveel af en is de keuze (nog) groter. Denk aan een TAG Heuer Aquaracer al-dan-niet met diamantjes ofzo (zijn die er eigenlijk als quartz?)…

Haha… keuzes keuzes en een horloge is zoooo persoonlijk

1 like

hier zijn 3 klokjes uit de verzameling van mevrouw @Jotun in gevraagde maat, stijl en prijscategorie, mop en suiker

1 like

Maar wel allemaal Quartz zo te zien? Zijn vriendin wil een mooi uurwerk zien :grin:

ik moet de eerste vrouw nog tegenkomen die zin heeft om elke dag een horloge gelijk te zetten

6 likes

Daar ben ik ook zeker bekend mee ja :sweat_smile:

2 likes

En zoiets? Misschien is MIDO niet het eerst waar je aan denkt, maar wel ook van de Swatch Group.

Allebei een display caseback:

3 likes

Bedankt allen, de Mido had ze ook al gezien. En even voor de helderheid, ze gaat dit horloge zelf gewoon kopen. Ze is dus zelf op zoek naar iets moois en kan daar wat hulp bij gebruiken. Jullie feedback dat de Tissot een goed optie is, helpt zeker!

2 likes

Ik sluit me erbij aan. Zien er ook nog eens sportief uit, diegene die je zelf hebt laten zien. Mooi.

Zou zelf de eerste (schermprint 15:02) of de tweede (schermprint 13:53) kiezen, vooral omdat de bandjes me meer aanspreken. Maar ja, smaak hè … en ik ben geen vrouw. :wink:

1 like

:wave: zal ik dan de uitzondering zijn die de regel bevestigt :smiley:?

De Tissots zien er goed uit trouwens :+1:t2:

2 likes

Hopelijk blijft het bij het horlogevirus want er heerst nu nog iets heel vervelends ernaast. :frowning:
Let op jullie gezondheid allemaal! :slight_smile:

En ik zou inderdaad gewoon kopen wat ze zelf uitgezocht heeft of zelf tof vindt. Zij moet het dragen. Of vraag eens aan een ander om een horloge voor jou uit te zoeken en kijk dan eens waar die persoon mee komt. Kan soms toch tegenvallen zo’n cadeau…

Bedankt voor de bijdrage :joy: :ok_hand:

1 like

Zie de edit. Maar dit was de eerste keer dat ik las: is gepakt met horlogevirus. En toen dacht ik, oh ja verdomme die uitdrukking met het pakken van een virus omtrent hobby’s of wat dan ook, zal nu voor altijd in de schaduw van Covid-19 staan.

Het zette me gewoon even aan het denken, excuses.

1 like

Is niet erg, vond het wel vermakelijk. :grin:

1 like

Ik zou het wel weten

images (2)

1 like