Horloge voor mijn vriendin

Binnekort is mijn vriendin jarig en jou haar graag willen verrassen met een horloge.

Ze vind de SKX007 (lekker veel bandjes wisselen), Speedmaster en een Steinhart flieger schitterende modellen. Haar polomtrek is 16cm.

Momenteel studeert ze nog maar zal over ongeveer 1,5 jaar gaan werken in de fiscale adviseringspraktijk (Deloitte, PWC e.d.) Nu hoeft het niet voorbereidend te zijn op haar werk, maar dan hebben jullie enige indicatie wat zij in het dagelijkse leven gaat doen.

Verdere randvoorwaarden zijn de prijzen max 200-300€, kwaliteit (subjectief en een breed begrip, maar kan het anders stellen best bang for the buck) en het liefst een automaat of handwinder.

Bij voorbaat dank!

De SKX007 valt toch binnen die prijs klasse :smiley: mooi horloge in ieder geval :slight_smile:

Mijn ervaring is dat vrouwen liever geen automaten of handwinders willen. Dat vinden ze maar gedoe!

Ik kocht laatst deze gmt voor mijn schatje

Leuk dat je je vriendin wilt verassen. Meteen ook even een waarschuwing. You are about to enter a dangerous path, my friend!:smiley: Lees voordat je tot aankoop over gaat eerst dit (recente) topic. Succes!:wink:

http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,1822552,1822552#msg-1822552

Ricosub Schreef:

Binnekort is mijn vriendin jarig en jou haar graag
willen verrassen met een horloge.

Ze vind de SKX007 (lekker veel bandjes wisselen),
Speedmaster en een Steinhart flieger schitterende
modellen. Haar polomtrek is 16cm.

Momenteel studeert ze nog maar zal over ongeveer
1,5 jaar gaan werken in de fiscale
adviseringspraktijk (Deloitte, PWC e.d.) Nu hoeft
het niet voorbereidend te zijn op haar werk, maar
dan hebben jullie enige indicatie wat zij in het
dagelijkse leven gaat doen.

Verdere randvoorwaarden zijn de prijzen max
200-300€, kwaliteit (subjectief en een breed
begrip, maar kan het anders stellen best bang for
the buck) en het liefst een automaat of
handwinder.

Bij voorbaat dank!

Verassen :slight_smile:
ROFL

Eh, ik ben voor spellingscontrole op het forum!:o;)

robbie409 Schreef:

Verassen :slight_smile:
ROFL

Ricosub Schreef:

Binnekort is mijn vriendin jarig en jou haar graag
willen verrassen met een horloge.

Hou het verrassingselement bijzonder laag, door haar het zelf te laten kiezen.

Dan kan jij haar verrassen met een leuk cadeaupapiertje & strikje.

Geef je vriendin nooit wat ze bij jou leuk vond en hélémaal nooit iets wat jij vindt, dat ze maar leuk zou moeten vinden.

Overigens zijn geen van de genoemde modellen horloges die ik gedragen zou zien in een fiscale adviespraktijk (zeker niet bij de groten).

Hahaha ja sorry :stuck_out_tongue: soms vergeet je een letter en soms een hele cruciale :stuck_out_tongue: haha

Ik betrek haar zeker in de aankoop, ze geeft zelf aan dat de eerdere modellen heel leuk vind. En automaten ook leuk vindt/lijkt. Met Quartz gaat er een heel andere wereld open.

@lencoth klopt ik werk zelf ook in zoon dergelijk kantoor en moet zeggen dat t veel michael k , guess en degelijke horloges zijn of simpele sport seiko premiers , maar dat vind ze niks. Ze heeft wel een MK, maar wat een %¥£*#{ kwaliteit …

Ricosub Schreef:

@lencoth klopt ik werk zelf ook in zoon dergelijk
kantoor en moet zeggen dat t veel michael k ,
guess en degelijke horloges zijn of simpele sport
seiko premiers , maar dat vind ze niks. Ze heeft
wel een MK, maar wat een %¥£*#{ kwaliteit …

Degelijkheid troef. Draag nooit iets duurder dan je manager & zeker nóóit iets wat een (Senior) Partner draagt. Meestal is dat toch ook te duur :wink: