Horloge voor mijn vrouw: Explorer 1 of Oris aquis diamonda

Zoek al een tijdje naar een horloge voor mijn vrouw.
Ben uiteindelijk gekomen tot Oris Aquis Diamonds.
Maar dan zag ik laatst een rolex explorer 1 in 36mm (14270) die kan ze ook prima hebben en die kan ik ook soms dragen :grin:, maar dan een tweede handse

Wat vinden jullie?
Nu paar plaatjes voor de vergelijking

1 like

Forget about the Oris honey :kissing_heart:

4 likes

Ja, wil je een echt vrouwenhorloge of een horloge wat je kan stelen? Ik zal het wel weten…

4 likes

Er een keuze… de Rolex is geweldig, maar… daar koop je voor toch al gauw 3 a 4 Oris Aquis’jes voor. Oris is in dit model ook super , die zie je niet vaak, een hele mooie verschijning en ook een prima kwaliteid. Ik ,persoonlijk dan, zou mijn vriendin blijer maken met een Aquis en een leuke vakantie dan een Rolex vermoed ik :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

:face_with_raised_eyebrow: Tja … lijkt me niet moeilijk, de Explorer!

1 like

Bovendien, je laat een vrouw toch niet met een Oris lopen?!
Get real man!!!

4 likes

Dat valt wel mee, dit is de oude model explorer met 36mm. De nieuwe is 39mm en die is inderdaad 3-4x duurder

De Roooooooooooooooooooooooooooolex!!

Topic kan dicht :smile::+1:

2 likes

Nou de Aquis koop je dan ook (gebruikt) voor €600/€700 is mijn ervaring.

1 like

Ik vind de Explorer I één van de weinige echt mooie Rolexen (zijn er nog een paar) dus ik zou het wel weten.

1 like

:rofl::+1:

1 like

Een 14270 is toch ook snel 3 a 4K toch?

Ja, maar deze is met :gem::gem::gem:

1 like

Arrg… ik zie :moneybag: die gaat niet lukken idd voor €700 , my bad.

1 like

Maakt niet uit.

Je zet hier heel wat op het spel hoor.
Weesch gewaarschuwd :wink:
Ze zal het je nooit vergeven.

En, het staat hier allemaal zwart op wit :rofl:

1 like

Een duiker met diamanten…really?? Die explorer is tijdloos en weet zeker dat je vrouw daarrmee zeer content zal zijn wegens het tijdloze ontwerp

2 likes

Ja een Oris is best een shitter inderdaad.

1 like

Tja, wat is haar smaak. Als ik een horloge koop voor m’n vrouw laat ik het meestal van tevoren even zien. Het is toch vaak lastig te schatten wat ze het mooist vinden

Persoonlijk vind ik die Rolex maar een oudemannenhorloge (kom maar op met de pek en veren :stuck_out_tongue_winking_eye:) en niks voor een vrouw, dus ik zou zeker voor de Oris gaan.

Succes met kiezen!

4 likes

Ik zou hier toch voor de Rolex gaan… Een duiker met diamanten :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

Ze heeft toch geen besef dat het een duiker is. Ze ziet het als een stoere horloge.

Ik heb altijd hirloges voor haar gekozen.die ene keer dat ze een horloge voor haar zelf heeft hekozen was een Skagen. Gelukkig kwam ze niet terug met Michael Kors od DW :sweat_smile::sweat_smile:

1 like