Horloge voor mijn vrouw

:thinking:

1 like

Rolex datejust. Altijd goed. En ook nog eens sexy. Net als een Cartier :partying_face:

Want de rest interesseert ze toch niks. (Behalve de vrouw van @Fate_Amenable_To_Change dan en nog kleine schaarste dames in deze hobby)

1 like

Ik ga ervan uit dat er een set aan concrete regels is waaronder ze functioneren, anders kunnen we net zo goed ophouden.

Dat die set regels momenteel alleen ontcijferd kan worden door een kwantumcomputer van de NASA, is weer een heel ander verhaal.

In tegenstelling tot wat alle anderen hier beweren, wilde mijn vrouw enkel titanium.

Tot ze een €20 plastic casio beater kreeg, en nu draagt ze niets anders meer…

Moet ik me zorgen maken?

1 like

3 likes

Da’s wel een hele fraaie voor een dame hoor.

Overigens altijd 31mm of kleiner.
36 of zelfs 41 (echt gezien… :face_holding_back_tears: ) mm bij een dame is werkelijk geen gezicht.

2 likes

Een Omega Constellation is een mooi horloge voor de vrouw, zijn er in heel veel verschillende uitvoeringen en prijzen te krijgen.

1 like

:point_up: Dit. Mijn vrouw draagt regelmatig een van mijn Constellations.

Maar, eerlijk is eerlijk, als niet/minder- horlogeliefhebber kiest zij toch vaker voor de praktische kant van kwarts in de vorm van haar 31mm Aqua Terra.

Als het horloge op je foto de SBGX363 is staat er op de website van Grand Seiko dat hij van staal is met het 9F uurwerk. Ik heb toevallig van de week naar de Seiko boutique in Amsterdam gebeld om te vragen of hij hier geleverd gaat worden maar daar vertelde ze dat het om een US model gaat die ze niet kunnen leveren.

De zeldzame keer dat mijn dame vraagt of ze een horloge van mij om mag, vraagt ze 100% van de keren om deze.
34mm.
Staat haar voortreffelijk.

1 like

Maurice Lacroix Aikon

Kan ook in Quartz

Een dames OP is wel top, mits ze hem permanent draagt, anders zou ik zeker voor quartz gaan.

En of ze warm wordt van goud of stenen weet jij hopelijk beter dan wij.

Een Rolex Datejust, een 34mm Date of een Oyster Perpetual is een heerlijk klassieke, every day wearable. Geen gedoe met waterdicht, kan altijd en overal. Als vrouw zijnde vind ik een automaat trouwens juist fijn. Maar dat is misschien mijn horlogetik. :smile:

Mijn vrouw heeft deze Hamilton. Ook kwarts. Niet te groot. Leuke prijs voor een horloge van een merk met historie

Chrono24, gewoon uit Japan in dat geval.

Niet kunnen leveren is raar.

Er zijn meerdere kleine 62GS horloges, dus ik kon in de war zijn met een ander model. Mijn vrouw weet welke ze wil hebben.

Ze wilde een iets chunky sport horloge voor naast de Cartier. Misschien dat ik mijn Snowflake quartz verpats om dat te sponsoren.

Dat is gelukt. Ruimschoots.

1 like

Mijn vriendin stond voor het zelfde punt. Ze heeft een Tissot Chemin des Tourelles 34mm gekocht. Naast de leren band staal erbij gekocht.

1 like

Deze doet het prima…

2 likes

Mijn vrouw dacht geen horloge te willen maar is helemaal gek van deze. Goedkoop, ze zou niets duurders willen (en durven) dragen maar hier is ze heel blij mee.

1 like