Vraag, ik vroeg mij af of hier ook dames en/ of heren zijn die advies willen geven over een dameshorloge voor mijn vrouw. Het idee is nu klassiek, everyday wearable, eerste horloge om mee te starten. Sta open voor alle ideeën.
Cartier Tank quartz.
Mijn vrouw draagt zelden nog andere dingen.
Tip van flip: Vrouwen zijn in mijn beleving pragmatischer en slimmer, en willen vaak geen tijd verdoen met opwinden, service, en al die flauwekul meer. Quartz is in mijn ervaring sowieso het best gewaardeerd door elke dame met wie ik deze discussie ooit had.
Goud. Niks anders dan vol goud voor je vrouw.
Beter geeft het niet. Alles wat anders is dan goud is niet wat ze wil.
Stel jij bent de vrouw. Dan is niks zo mooi als goud om te krijgen.
Imo.
Nee joh, diamonds are a girl’s best friend. ![]()
Mijn vrouw is heel gelukkig met deze. Zelf uitgezocht en dat lijkt me in jouw geval ook de slimste keuze.
True. Maar die zitten vaak in goud en niet in staal ![]()
Mijn vrouw zat ook naar een gouden Panthere te loeren, Dat werd een Two-tone double row in 23mm. Vervolgens kwam ze er achter dat dit horloge uit gaat komen in Januari 2027:
De 32mm high accuracy quartz Shunbun voor dames, met 8J uurwerk. In high intensity titanium. Ze heeft het nooit meer over een Panthere of over goud gehad.
Drie keer raden wat ome Chris in of vlak na Januari 2027 gaat doen? Ik voel een weekend Parijs aankomen. Want zeg nou zelf: een ervaring is altijd toffer.
Dat gelul over goud… er zijn meer aspecten die dames waarderen.
Volledig eens met de opmerking over quartz. Ik krijg de automaat ook regelmatig terug “regel jij het maar, hij doet het weer niet!”
Ik zou kiezen voor aflossing hypotheek of iets verduurzamen in huis. Of deposito-sparen. Dat is beter besteed dan een duur horloge voor je vrouw.
Ah nou snap ik waarom ze jou waardeert ![]()
Wat een gezever weer. In mijn beleving willen alle vrouwen goud.
Net zoals in jouw beleving ze allemaal pragmatischer en slimmer zijn ![]()
Uhm… Ik zou er nog eens over nadenken.
![]()
Nou…
![]()
Ah lekker pragmatisch. Je hebt haar wel goed gevonden hoor. Jullie passen goed bij elkaar. ![]()
Nou terug naar een mooi horloge voor een vrouw. Misschien is het handig als we een budget weten.
@Ferry1986 wil je een maximaal bedrag delen?
Neem haar in hemelsnaam mee bij het uitzoeken.
Veel vrouwen (en mannen) hebben een onnavolgbare logica wat horloges betreft.
![]()
Hebben we al een budget? In een paar berichten van
naar vol goud zet niet zo veel zoden aan de dijk vermoed ik