Stana Katic
Volgens Google: 1.75m ![]()
Qua smaak heb ik zeer uiteenlopende gesprekken gehad met dames, maar im grossen ganzen interesseert 99% der dames het geen ene reet dat er iets anders bestaat dan quartz. Dat is correct.
Je kunt op je klompen aanvoelen dat persoonlijke stijl en de techniek onder de motorkap twee gescheiden onderwerpen zijn, dus ik had deze reactie zeker van je verwacht, maar toch hoopte ik er op dat hij niet zou komen. ![]()
Ugh. Charlize Theron. Zo zie je maar weer⦠Smaken verschillen. Geef mij die dame met die PAM maar. Nu is dat niet vreemd, want mijn vrouw is toevallig een 1,74m lange vrouw met donker haar, geboren in Kroatië, maar van ethnisch Servische afkomst.
OK, ze is een jaar ouder dan deze actrice.
Mijn vrouw is ook fan van deze, ik weiger echter om hem te kopen vanwege het bladgoud. Als dat slijt heb je niks meer aan het ding.
Dat moet je maar durven bij de vrouw.
Soms neem je risico in het leven. Als je het dan goedmaakt met een 18k Chopard dan komt het goed ![]()
FTFY
Ach so. Dat zet eea in een ander perspectief ![]()
Dus gezever. Horloge voor vrouw.
Vandaar goud. Altijd goed.
Op die ene rubberen chick na en jouw van etnisch Servische afkomstige brunette van 1,74m
Ergens in mān achterhoofd denk ik dat je mannen wel sneller over de streep krijgt met verhalen over astronauten of technologie dan vrouwen. Maar hoe dan ook, ik stel evengoed voor om qua ontwerp en materiaal even met de dame in kwestie te overleggen, en een passessie te plannen.
Ben idd nu ook wel eens benieuwd naar het voorziene budget. Gooit zo dadelijk misschien alles over een andere boeg ![]()
Ik snap deze nooit zo goed⦠Knappe vrouw kleedt zich met shirt en horloge als een potige vent en iedereen is fan. Als ik me in een jurk hijs met een gouden Cartiertje word ik uitgelachenā¦
Maar dat heb ik al snel met vrouwen met een duur horloge over de ruime 30mm. Alsof het dan duidelijker is dat het een duur ding is. Fluted op sub 30mm is lelijk, steentjes eigenlijk idem. ![]()
Zeker doen. Sommige vrouwen vinden je dan ook besluiteloos ![]()
Haha. Ja. Ik vind 'm haar wel staan hoor.
Jouw reactie doet vermoeden dat jij er anders in staat⦠Dat mag natuurlijk
smaken verschillen
Dat subtiele gedoe of van die mini horloges waarbij je zonder leesbril de tijd niet eens kunt zien. Dat vind ik niets, maar belangrijker nogā¦mijn vrouw vindt het helemaal niks.
Swatch vind ik zeker mooie daily beaters hebben voor dames.
En haar Mondaine en Skagen zijn heerlijk klassiek.
Maar goed, haar staat alles wel goedā¦
Niet iedere vrouw is hetzelfde⦠maar ze willen bijna allemaal graag een Panthere! De 1 in goud, de ander bicolor en sommigen in staal.
Onzin.
Een vrouw heeft ook geen favoriete treinbaan.
Ook geen favoriete postzegel uit de verzameling.
Ook geen idee van velgmaten.
Allemaal getrut voor mannen (ofzo).
Is TS na 4 dagen zān login al kwijt? ![]()
![]()
Mijn vriendin draagt een Tank Francaise en Airking 5500. Voordat we begonnen met daten was dat een Apple Watch ![]()
Je verloofde bedoel je? ![]()
Smartwatch, dat ze ziet wanneer je haar opbelt.
Tissot PRX in 35mm kan ook nooit verkeerd gaan voor de vrouw.