Horloge voor moeder gezocht

Ik wil als eerst zeggen dat ik Moederdag NIET vergeten ben.:stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik ben opzoek naar een mooi horloge voor mijn moeder. Het heeft geen haast. Op het moment is de collectie van mijn moeder gevuld met Daniel Wellington en Michael Kors. Ik ben vanmiddag al opzoek geweest naar een aantal modellen. Ik kom er alleen niet helemaal uit.

Lijstje met eisen:

  • Quartz
  • two-tone rose goud of rose gouden accenten.
  • diameter: 34-36
  • het liefst geen band waarbij je niet makkelijk kan wisselen, ik zou er een bruine leren band bij willen.
  • merken in de richting van Seiko, citizen, Tissot of iets anders moois.(geen modemerken)
  • budget 200-300, eventueel is er wat rek mogelijk.

Wat ik vandaag gepast heb geeft misschien een idee.


Dit zou ze geweldig vinden, maar flink boven budget.


Qua maatvoering zou deze net iets te groot zijn, helaas ontbreekt ook het rose goud in de band. Wat voor mij de wow-factor helaas daarom niet heeft.

Als jullie ideeën hebben, dan hoor ik deze graag.
Staat wel graag nieuw of zo goed als nieuw. Tweedehands is wel een mogelijkheid.

5 likes

Ben je Moederdag vergeten?

6 likes

Komop, hou je nou van je moeder of niet? :innocent:

3 likes

daar zou ik ook bang van worden :wink:

4 likes

Aangepast😁

1 like

Van mijn vrienden uit copenhagen

Eventueel voor het beeld op leder.

2 likes

Een echte bandenswapper.

6 likes

Ontbreken helaas iets te veel van de eisen. Wel bedankt voor je inbreng!:+1:

Anders eventueel Lorus
Dochter onderneming van Seiko.
Valt ruim binnen de prijs.


2 likes

Eterna Artena
List ca 750 maar met grote kortingen online verkrijgbaar


Zelfde model in een totaal verschillende uitvoering ter inspiratie
61hUM4P9OPL.AC_SS450

3 likes

Ik kan ze helaas weinig vinden online, mooi zijn ze wel.

referentienummer 2510.41.15.0273

Die ga ik in de gaten houden, thanks!
Alhoewel de voorkeur wel uit gaat naar een Rose gouden bezel.

1 like

zijn er bij Tissot niet wat leuke vrouwenmodellen :eyes: ?

1 like

Mij valt op dat je, eh, laat ik het politiek correct zeggen, unisex horloges aandraagt.

Mij valt ook op dat mijn vrouw dit soort horloges eerder mooi vindt:

Materialen als parelmoer, vormen die ik met de beste wil van de wereld niet met heren-horloges associeer…

EM0673-83D, 31mm groot, eco-drive, 50m WR. Binnen budget.

EC1174-84d, 35 Euro boven budget, maar radio-controlled ECO-drive, saffier, 30mm, 50m WR.

EW3144-51AE, 100m WR, maar dan wel weer mineraalglas (niet doen dus) en ruim, ruim binnen budget.

Two tone versie van de bovenste. Ook met saffier, 50m WR, eco drive, etc.

Hoppa.

2 likes

Ik merk dat er zeker mooie modellen zijn. Voor mijn moeder weet ik het niet. Ik heb helaas bij Tissot (vandaag) niet direct het gevoel gehad dat ze deze echt tof zou vinden.
Thanks!

Ik snap wat je bedoelt,
Als ik nu kijk wat zij zelf mooi vindt zou dit ook eerder richting unisex modellen zijn. Ze stuurt met regelmaat op whatsapp horloges door die ze mooi vindt (allen flink boven budget😂). Daar merk ik ook bij dat de aandacht juist snel bij unisex horloges ligt.
Het is lastig, ik wil het graag geheim houden en een echt plotseling cadeau laten zijn. Ze verwacht namelijk helemaal niks.
Misschien kijken of ik wanneer ik over horloges begin met mijn moeder en dan meer uit zou kunnen krijgen.
Die onderste citizen is wel tof, maar ik persoonlijk vind hem niet passen bij haar.


Dit zou ze misschien wel tof kunnen vinden. Dan blijft de vorm van de kast wel neutraal.

Edit:
Wel een tikkeltje klein, wat ze niet super tof vindt.

1 like

rose-svalan-tan-classic-super_svst104-ss010614

1 like

Ze zijn leuk, alleen iets te veel overlap met de Daniel wellington en Tommy Hilfiger.