Horloge voor onder de 500 euro

Hallo allen,

het is alweer een tijdje geleden dat ik op dit forum heb rondgekeken…veel te druk en geen plan om snel wat nieuws te kopen. (graag een vulcain aviator, maar daarvoor moet ik eerst maar eens wat geld opzij gaan zetten).
Maar ik heb nu een vraagje voor het forum. Een vraag die vaker gesteld wordt maar het liefst zou ik een zo actueel mogelijk beeld krijgen.
Mijn zus wil een horloge kopen; de eisen zijn de volgende:
niet duurder dan ca. 500 euro, saffierglas, automaat, metalen bandje en niet te groot (standaard damesmodel is ok).
Ikzelf zou haar de kant van oris opsturen.

Heeft iemand hier nog wat leuke ideeen over?
Bij voorbaat dank,

eppie

Hoi Eppie,

Ik heb laatst voor mijn meisje een nieuwe klok gekocht. Ze doet nogal veel met paarden dus horloges hebben bij haar veel, erg veel te verduren.
Ze had dezelfde eisen als jou zus.

Ik ben uitgekomen op een Citizen Eco Drive EW 0840-56
OK, ik draag zelf alleen Omega, maar deze Citizen heeft saffier, automaat, mooie stalen band en ziet er erg strak uit. Is niet echt heel grof aan de damespols. En is in vele soorten kasten en wijzerplaten verkrijgbaar.

En voor 150 euri klaar. Mijn bedoeling was ook max 500 uit te geven.

Weet niet wat jou zus precies zoekt uiteraard en hoe zuinig ze is op haar horloges.

Misschien een mooie tissot?
B.v. de PR50 Automatic small lady
Of een Le locle Automatic lady

Ik heb wat plaatjes bekeken en vind de tissot le locle een mooi ding. Ik het doorgeven. Bedankt voor de tips.