Horloge voor vriendin

Ah gelukkig. Ik was al bang dat je in heel veel misère leeft. Alhoewel geregistreerd partnerschap zo’n beetje hetzelfde is als trouwen juridisch gezien.

Ik heb ook een GP. Maar “ dit is mijn geregistreerd partner” klinkt niet heel opwindend he?

1 like

Nee, daarom ben ik ook nog op zoek naar een maîtresse.

Helaas hang ik teveel in huis rond met J, dus komt het er maar niet van.

Second love of tinder. Kan je het lekker vanaf de bank regelen

Sorry voor off topic gaan
Hier nog wat horloges

Die Valuchi is ook een kanshebber, alleen dan met rose wijzerplaat

1 like

Vindt ze teveel op haar huidige horloge lijken

Alleen 99 euro boven budget

Jeuk?

1 like

Ook dat. Zeker. :blush:

1 like

Nieuwe promaster van Citizen speciaal voor de vrouw. Zoek maar eens op

Deze is wel heel mooi.

7 likes

Heb laatst deze voor mijn vriendin gekocht, er bestaat blijkbaar ook een grotere variant. model SUR523P1 en SUR529P1

3 likes

Mijn wederhelft werd blij van een rose Casio

Wellicht is de stalen Casio a1000rg-5ef iets?

1 like

Ik vind 'm ook mooi voor heren. Ik snap dan ook niet dat er niet meer merken zijn die het expliciete dames- en heren-gebeuren laten vallen en gewoon net als Nomos op de unisex toer gaan.

Los van het feit dat TS een rosé gouden horloge zocht… Ook mijn vrouw vindt die Casio’s met de parelmoeren wijzerplaten erg tof.

1 like

Voor ons geen probleem, maar er zijn veel mensen die zelf niet zo veel gevoel voor stijl hebben of gewoon onzeker zijn. Die vinden het fijn als het is verdeeld in dames en heren zodat ze zeker weten dat ze niet ‘voor gek lopen’ met een horloge voor het andere geslacht. Persoonlijk heb ik er dan weer geen enkele moeite mee om met een dameshorloge te lopen als ik die toevallig mooi vind zoals een kleine reverso bijvoorbeeld, dus de labeltjes storen me niet zo.

2 likes