Horloge voor vrouw

Beste liefhebbers,

Mijn vrouw wil graag een nieuw horloge. Ze heeft nu een cluse. Maar wat een te huilen kwaliteit. Roest weg terwijl je er naar kijkt…ik bedoel een mooie patina laag.
Maar ze vind de stijl wel erg mooi.
Rosegoud met een mesh of leder bandje.
Zoals onderstaande.
https://images.app.goo.gl/uuRog8zcCxdpq8zP9

Wat komt er betreft stijl overeen maar betreft kwaliteit wel richting Seiko (ook betreft budget)?
Quarts is geen probleem
Ik ben zelf aan het zoeken geweest maar ik kan erg weinig vinden.
Wat in de buurt komt is Danish design gold en mesh band.
Ik hoor graag jullie inspiratie!

1 like

Een vriendin van mij heeft deze:

https://www.tissotwatches.com/nl-nl/shop/tissot-everytime-lady-3.html

Is een quartz. Ik moet eerlijk zeggen dat ik verder weinig over de kwaliteit etc weet, maar het ziet er wel aardig uit.

1 like

Ik zeg een echte @Brunmontagne mijn vrouw draagt hem elke dag​:+1::+1:

2 likes

Wat is je budget ongeveer (in euro)? Junghans maakt mooie vrouwenhorloges maar deze zijn redelijk prijzig. De eerder genoemde everytime zit goed inelkaar, maar de maatvoering vind ik persoonlijk wat klein (of met 40mm vrij groot).

2 likes

Michael Kors als ze niets heeft met horloges.

Maar gezien ze zelf erom heeft gevraagd zou ik gaan voor richting tissot/seiko of

2 likes

Ik ben ook aan het kijken voor mijn vrouw en kom uit bij de Tissot PR100 Sport Chic. Ik weet natuurlijk niet wat je budget is maar deze vond ik heerlijk mooi.

2 likes

Inderdaad Tissot is een goed betaalbaar merk voor dit type horloge. Een Tissot Everytime of als het een beetje af mag wijken misschien een Tissot Tradition Lady. Een ander merk zou Logines zijn.

2 likes

Je wilt een bauhaus / clean / minimalistisch horloge kopen voor je vrouw. Zoveel is duidelijk. Het liefst goudkleurig. Maar wat betekent een “seiko budget” in hemelsnaam? DIe mensen maken horloges in de range van 75 - 8000 Euro.

Noem alsjeblieft gewoon even een bedrag. Dan kan ik je vertellen of je een Archimede Klassik 36 BiC, Junghans Max Bill Quartz of misschien toch inderdaad een Japanner moet kopen. :slight_smile: Waarbij, goudkleurige horloges worden vaak op leer of suede aangeboden voor dames, ik kom maar weinig goudkleurige metalen banden tegen. Moet je ook niet willen. :slight_smile:

1 like

Inderdaad maar deze blijf ik toch erg mooi vinden.
Allen niet echt ‘budget’

2 likes

Mijn vrouw had eerder een Rosefield horloge. Geinig ding om te zien, maar binnen een paar dagen onder de krassen.

Nu heeft ze de Tissot uit je link, prima ding en met een saffier glas blijft ie ook netjes.

1 like

Fijn zoveel goede reacties!
Budget ligt op 200 met een kleine marge naar boven.

De Tissot is fijn, ga ik laten zien.
De Junghans is erg fraai, maar wel te duur…

Ik kwam net ook deze tegen welke ik erg mooi vind. Iemand ermee bekend, kapten-son?
https://kapten-son.com/nl/heritage-mesh-455

Uiteindelijk is het een Skagen SKW2784 geworden waar ze enorm blij mee is.

skagen-signatur-skw2784-10387490

5 likes