Dia 32mm, quartz, zilverkleurig, niet te flashy (denk ik?), saffierglas, binnen budget, en schijnbaar volgens de seiko winkel met 12 echte diamanten! Wel zo goed dat er nog geen karaat besproken wordt, maar toch een leuk detail.
En de wijzerplaat is wit met een parelmoer kleur, dus speelt wel leuk in het licht.
Ik kon hem voor 200 euro bij de Seiko outlet in Roermond kopen, online zit hij op 520 euro.
Plaatje geleend van het web waar de wijzerplaat beter te zien is
Ik was dus met mijn vriendin horloges kijken en haar oog viel op een Lorus met rammelband van 40 euro, als niet liefhebber keek ze toch heel anders naar horloges en de kastvorm. Toen liepen we tegen deze aan en was ze helemaal om, maar haar smaak was toch echt anders dan wat ik anders had uitgekozen voor haar.
Ik was gisteren in het theater bij Patrick Laureij die probeerde het bij zichzelf te doen toen hij jong was met zijn mond maar werd betrapt door zijn broer Was een leuke voorstelling!
Mijn vriendin heeft een Tissot PR100 quartz voor de verjaardag gekregen, ik heb haar meegenomen naar Tissot op een vliegveld (dus btw korting) en ze heeft de PR100 34mm zelf gekozen. De 35mm PRX vondt ze te overdreven. Automaten zijn niet aan haar besteed, het moet gewoon altijd werken. Ik heb €250 betaald na korting.
Nu staat ze niet meer “aan het bed” en blijven de minder smakelijke klussen haar bespaard. Zou wel een horloge kunnen dragen maar zit niet in haar systeem
Dit vind ik een hele mooie.
Stijlvoller en eleganter dan een Tissot PRX.
Overigens: Vrouw geeft aan Quartz te willen.
Toch zie ik veel mannen hier een automaat suggereren. Waarom in hemelsnaam?
De meeste vrouwen zien de meerwaarde niet in van een “inaccuraat, dik, minder robuust, tijdrovend(instellen), duur, automatisch wegwerp uurwerk” over quartz. En gelijk hebben ze.