Hallo allemaal.
mijn vriendin is binnekort jarig en heeft promotie gemaakt op het werk.
ik wil haar een horloge kopen, maar weet niet goed welke.
zilver
niet te groot
ze werkt in de zorg, dus niet te flashy
quartz
ongeveer 200-600 euro
hebben jullie een idee welke mooi is qua prijs kwaliteit ?
alvast bedankt voor jullie hulp !
Roy
1 like
LeRoyale:
zilver
Zilver kleurig bedoel je denk ik. Horloge zal zelf van staal zijn.
Tissot PRX 35mm
Ook in andere varianten te verkrijgen
Prijs 395-425 euro
8 likes
LVA
20 mei 2026 om 07:49
3
LeRoyale:
quartz
Harde verplichting? Bij Seiko zijn de automaten goedkoper dan de quartz.
En wat is “niet te groot” natuurlijk. Zo’n Seiko is 30mm, wat een prima damesmaat is. Maar mevrouw hier heeft ook Longines van 10mm. Het is maar wat je klein noemt.
3 likes
Met een seiko tankje kan je ook niet veel missen.
Mijn vriendin heeft een rose gouden pvd variant, maar ik vind die niet snel terug.
Van de prx en pressage is ze ook erg tevreden, maar die zijn automatisch bij haar.
1 like
Casio maakt tegenwoordig ook automaten. Hou je nog geld over ook.
2 likes
Ben84
20 mei 2026 om 08:07
7
Ik zou zeggen een Tissot PRX. Is zelfs mog in 30mm te krijgen mocht ze 35 te groot vinden
1 like
Tissot PRX inderdaad ziet er netjes uit…
2 likes
H47
20 mei 2026 om 08:45
9
Mijn vrouw is boven dus ik dacht ik doe even stoer
29 likes
zilverkleurig inderdaad. ik denk dat ze deze erg mooi gaat vinden. bedankt !
1 like
als ze de prx niet mooi vind denk ik dat dit een mooi alternatief is, ik zet hem op de lijst dankje!
1 like
heel mooi! ik ben zelf ook casio gek, heb er genoeg. maar voor deze gelegenheid wil ik haar toch iets specialers geven.
1 like
Ga mét haar naar een juwelier om eens te kijken en te passen
3 likes
dit was ook mijn eerste ingeving, maar mijn moeder heeft er ook zo een dat gaat ze niet tof vinden vind ze zelf heel mooi
1 like
ik ga het voorstellen, ik weet niet hoe ze daarmee omgaat. als ze 1 dag het horloge laat liggen en daarna weer tijd moet instellen is voor sommige een beetje gedoe als je geen horlogegek bent zoals ons
Twee andere taken wat later op de avond staan er helaas niet op…koken en stofzuigen kan ik zelf ook
2 likes
denk dat ik dit ook ga doen,ik wilde alleen een paar horloges voorleggen om te kijken wat haar smaak is zodat we wat gerichter kunnen winkelen volgende week
2 likes