Horloge waar ik zelf teksten in kan opslagen

Hallo,

Ik ben al een tijdje op zoek maar heb nog altijd niet gevonden: een horloge waar ik zelf teksten in kan opslagen en kan aflezen op het display. De bedoeling is een tekst te typen op computer en die dan overzetten op mijn horloge zodat ik die tekst op het display kan aflezen.

Kan iemand mij helpen met mijn zoektocht?

Alvast bedankt!!

draagbare telefoon of Blueberry pannenkoek !?
Schijn je ook de tijd op te kunnen aflezen…

Groet
Mark

Dit bedoel je waarschijnlijk:

Het horloge klik je vast op de lineaal en met het toetsenbordje kun je tekst ingeven op 2 verschillende geheugens. Dit horloge functioneert nog steeds, alhoewel het al meer dan 20 jaar oud is. Of je gegevens via je computer kunt ingeven? een beetje “nerd” moet dat wel lukken denk ik.

Succes met verdere zoektocht

Seiko heeft in het verleden een en ander van dergelijke “horloges” geproduceerd maar die zullen hedentendage niet meer toereikend zijn, vermoed ik. Oa het model gepost door RHV

Ik denk dat Casio nog wel zoiets heeft. Overigens zijn er ook al “horloges” waar je MP3’s in kan opslaan en afspelen en “horloges” waar je een USB-stick in kunt duwen.
Met wat “Googleën” moet zoiets wel te vinden zijn.

Fossil en Sony-Ericson zijn hier geloof ik erg mee bezig.

Fossil heeft een tijdje geleden een model gehad waar een hele palm pda in zat. Met touchscreen en al. Deze was ook te synchroniseren met de computer.

Zoek maar eens naar de “fossil wrist pda”