Ook namens mij welkom op dit forum.
Inderdaad even de tekst door iemand anders laten lezen, let niet alleen op spelfouten, een slip of the finger is snel gemaakt als je zoveel inhoud op een website zet, echter kijk ook eens naar de formulering, zinnen lopen niet altijd lekker of je valt in herhaling. Bij cartier laatste kopje staat bijvoorbeeld:
“In Nederland is er een Cartier horloge te vinden aan de P.C. Hooftstraat nummer 30. Daar kunt u terecht voor een horloge van dit exclusieve merk: Cartier.”
Ik begrijp wel wat je bedoelt maar het wekt de indruk dat je maar 1 horloge kan kopen aan de PC…de zin die daarna komt is wat mij betreft overbodig, je noemt merk en dealer al in de eerste zin…
Termen als “leverancier” klinkt zo goedkoop, bij een leverancier denk ik aan de aflevering van hondenvoer, stijgers, banden enfin, je begrijpt het wel, beter is om te spreken van Officiele Dealer of Autorized Dealer.
Wees terughoudend met copy/paste akties van officiele websites! Ik zie bij U-boat bijvoorbeeld in de header een schermafdruk van de homepage van U-boat, inclusief de navigatieknoppen!! Buiten het feit dat het er goedkoop en slordig uit ziet moet je volgens mij nog oppassen met copyright, U-Boat zal niet gecharmeerd zijn van zo’n copy/past aktie.
Het is ook jammer dat je geen vergroting van een foto krijgt als je op het plaatje klikt.
Smaken verschillen maar als je liefhebber bent van exclusieve horloges zou ik de look and feel van de website aanpassen, luxer d.m.v. andere kleuren bijvoorbeeld, let wel op dat het niet te druk wordt.
Tja voor de rest ben ik het eens met de vorige berichten van Tissot en Leeuwentemmer, seiko, TW Steel enz zijn wat mij betreft geen haute horlogerie, misschien zijn het jouw favorieten maar ik vraag me af wat de grondslag is om deze merken er uit te lichten, kijk maar eens onder het kopje " merken" op dit forum! Daar staan veel exclusieve merken bij…
Wat mij meteen brengt op de toegevoegde waarde van deze site, ik denk dat die er niet is eerlijk gezegd, maar het is natuurlijk wel tof om je hobby en persoonlijke voorkeur op een website/weblog te zetten…vooral mee doorgaan want het gaat tenslotte ook om je eigen plezier, en alle begin is moeilijk, OBK! (Oefening Baart Kunst).
Succes!