Horloge weggeef prijsvraag 2017

!! De inschrijftermijn is NU gesloten. !!

Alle deelnemers heel veel plezier en succes gewenst :slight_smile:

2 likes

Hier de officiële lijst van deelnemers en hun voorspelling:

Of download hem hier: Prijsvraag TdF 2017.pdf (370.5 KB)

6 likes

Het wordt een aparte Tour denk ik met heel weinig tijdrit km en slechts 2 aankomsten bergop waarvan 1 in het begin als iedereen nog fit is. Was een Tour voor Nibali geweest…:wink:

Doet Zakarin mee @25tien?

2 likes

NEE hij doet niet mee …

Ilnur Zakarin - WielerUpdate.nl
www.wielerupdate.nl/wielrenners/4785/ilnur-zakarin/
**Ilnur Zakarin zal volgend jaar _

niet

_ in de Tour de France rijden, zo heeft Katusha-ploegleider Viacheslav Ekimov verklapt. De 27-jarige Rus zal zich in 2017…**

1 like

kheb 25tien al een pbeetje gestuurd :slight_smile:

2 likes

Zeg hem dan gelijk dat Froome wel goed is maar niet zoooo veel sneller dan de rest is​:stuck_out_tongue_winking_eye::joy:

2 likes

lol gedaan maar hij is eigenwijs he … :slight_smile:

btw thnks nog voor Zakarin, wist ik eerlijk gezegd ook niet!

1 like

Graag gedaan👍🏻Ik hou het redelijk goed bij maar moest dit ook ff opzoeken. Ik gok op Aru en Izagirre…spek en bonen weliswaar

2 likes

Oeps!! Dank voor de oplettendheid!

2 likes

:smiley::+1:t2:

1 like

Mooi lijstje. Weinig chauvinisme, alleen Igor heeft een Nederlander. Hoeveel Nederlanders gaan er in de top 10 eindigen?

3 likes

Één: Mollema.

1 like

@25tien. Ik denk dat we allebei. Een uurtje teveel hebben whahahahaha.

2 likes

Nee wij zijn de enige die in de buurt gaan komen! Dit gaat een gekke tour worden…

Mark my words :wink:

3 likes

Beetje vertrouwen in NL mag wel: ik zeg 3 x in de top 10!

1 like

Ik zie dat Leroni hetzelfde idee had als ik wat betreft de winnaars en zelfs bijna bij het tijdsverschil. Moge de beste winnen! (hier en in de Tour)

2 likes

Veel succes! Opvallend is dat de latere inzendingen vaker richting R. Porte zijn gegaan. Ik ben benieuwd. Vandaag kan de tour al voorbij zijn :wink:

1 like

nee lijkt maar zo, ik heb de deelnemers in dit overzicht op alfabetische volgorde gesorteerd… :slight_smile:

I rest my case

1 like

Heb ik ook, maar vrijwel alle Nederlanders zijn beter in ritten winnen dan truien…:wink: Dus moeten ze daar maar voor gaan. Wat heb je nu aan een 6de plek

2 likes