Wordt denk 1 van mijn twee skx klokjes en dan nog 1tje want meer casual
Dat zou voor mij mijn Mudmaster zijn als daily op vakantie. Onverwoestbaar, makkelijk tijdzones aanpassen, zon, zee, strand, rimboe maakt allemaal niet uit. Ideaal met een rubberen band, even afspoelen en klaar. Als 2e horloge net wat je leuk vind en wat aansluit op de overige vakantie activiteiten.
Een solar g-shock is volgens mij inderdaad de enige juiste keuze. (In ieder geval vanuit rationeel oogpunt. )
Gaat er naast de beater nog meer mee?
Niet interessanter wat zn pa droeg?
M’n SMPc gaat dan mee voor een eventuele duik in tropisch water en voor z’n mondiale uitstraling:
In het vliegtuig draag ik dan m’n Omega “International Collection 1979”, omdat dit model de bijnaam “Omega Tijdreiziger” heeft. Met een beweging verzet je heel eenvoudig de uurwijzer, zonder dat dat invloed heeft op de minuten- en secondewijzer:
Meest rationele en verstandige keus!!
Ja waarschijnlijk een skx gewoon lekker veilig en geen pijn van in de buik als er iets mee gebeurd.
Exact dit! Je gaat van hop naar her reizen in Azie, dan is een SKX een goede keuze. Als je een keer een kras op je glas kijkt doet het een stuk minder pijn. De SKX is een perfecte daily beater / toolwatch
Om de effecten van beschadiging, verlies of diefstal tot een minimum te beperken zou ik een Casio van 2 tientjes meenemen.
Waarom? Zijn die risico’s groter dan in NL?