“Ik ga op reis en ik neem mee”

Op vakantie gaat mijn vertrouwde Duro gewoon mee.

3 likes

Een van deze drie. De SKX als ik de kano mee heb, de Hamilton voor wanneer je nog een beetje netjes ergens heen wil en de Turismo omdat hij net als de andere twee leuk voor weinig is en is geïnspireerd op Le Mans en races waar ik graag heen reis.



5 likes

Dit is mijn trouwe reisduo.
16862090949499140381551403759948

11 likes

We gaan naar Rome en Napels, en ik denk dat het mijn G shock wordt. Iemand ervaringen met duurdere horloges in Italie? Of leuke horloge adresjes?

1 like

Voor echte mannen is ie niet te klein hoor :wink:

In ieder geval een stuk beter dan de gemiddelde stationsklok die ik hier om diverse polsen zie langskomen.

Laten we het maar op smaak houden :slight_smile:

3 likes

Zoals alle grootsteden, oppassen…

Toch meerdere die 2 of 3 horloges meenemen! En gewoon in de watchroll of los in de kousen tussen de bagage?

Voorheen dacht ik hier over na. Tegenwoordig pak ik zowel zakelijk als privé eerst een Grand Seiko HAQ GMT horloge. Zakelijk dan nog iets dressies op leer wat bij mijn kostuums/overhemden past. Privé nog een Seiko Turtle of Tuna op rubber voor eventuele dagen op of aan het water.

Vroeger een overprijsde leren watchroll die nu iemand anders veel te grote onding is :muscle: Tegenwoordig deze van Amazon die 1.) nauwelijks iets kosten, 2.) behoorlijk degelijk zijn en 3.) te krijgen zijn in kleuren die goed bij mijn horloges passen (blauw voor Skyflake, roze voor Shunbun, zwart voor Speedmaster, groen voor Wristmaster etc. etc.).

3 likes

Ik hanteer dan immer het KISS principe, dus alleen deze

3 likes

Legend!! Precies daar ja…

1 like

7 likes

Ik neem altijd, maar dan ook ALTIJD op vakantie mijn Aevig Balaur HFLE mee. Indrukwekkend horloge; jammer dat Aevig erg weinig in de picture is.

2 likes

Een (of twee, voor de afwisseling) G-Shock. :+1:

Overigens uit pure armoede, watch cases/rolls enzo passen niet meer mee in de koffer gezien mijn vrouw zo’n enorme berg kleding meeneemt… :sweat_smile:

3 likes

Ik neem mee : citizen ray mears
: Luminox mil spec
: g shock rangeman gw 9400
Allemaal hufterproof de ene nog meer dan de andere en 200m waterproof.

2 likes

na spanje nu 10j waarschijnlijk de volgende halte voor ons.

1 like

Vorig jaar nam ik 3 horloges mee op vakantie naar Italië.
Ik denk dat ik het nu maar bij die ene hou die ik altijd om heb.
Ik zal dit keer alleen meerdere soorten bandjes meenemen, voor de verschillende gelegenheden. :grimacing:

1 like

Herkende de plek.

Ga om de paar jaar naar curacao. Mooi eiland.

1 like

Ja kan ook natuurlijk. Ik doe wel altijd alles in een kluisje hoor. Sinds een vakantie in zuid afrika lesje geleerd!

1 like

Ik trek deze zomer naar Noorwegen, dus dat staat deze twee toe om hun geboorteland een keer te zien. Heb ik meteen alles wat ik horologisch nodig heb…

5 likes