“Ik ga op reis en ik neem mee”

Voorheen dacht ik hier over na. Tegenwoordig pak ik zowel zakelijk als privé eerst een Grand Seiko HAQ GMT horloge. Zakelijk dan nog iets dressies op leer wat bij mijn kostuums/overhemden past. Privé nog een Seiko Turtle of Tuna op rubber voor eventuele dagen op of aan het water.

Vroeger een overprijsde leren watchroll die nu iemand anders veel te grote onding is :muscle: Tegenwoordig deze van Amazon die 1.) nauwelijks iets kosten, 2.) behoorlijk degelijk zijn en 3.) te krijgen zijn in kleuren die goed bij mijn horloges passen (blauw voor Skyflake, roze voor Shunbun, zwart voor Speedmaster, groen voor Wristmaster etc. etc.).

3 likes

Ik hanteer dan immer het KISS principe, dus alleen deze

3 likes

Legend!! Precies daar ja…

1 like

7 likes

Ik neem altijd, maar dan ook ALTIJD op vakantie mijn Aevig Balaur HFLE mee. Indrukwekkend horloge; jammer dat Aevig erg weinig in de picture is.

2 likes

Een (of twee, voor de afwisseling) G-Shock. :+1:

Overigens uit pure armoede, watch cases/rolls enzo passen niet meer mee in de koffer gezien mijn vrouw zo’n enorme berg kleding meeneemt… :sweat_smile:

3 likes

Ik neem mee : citizen ray mears
: Luminox mil spec
: g shock rangeman gw 9400
Allemaal hufterproof de ene nog meer dan de andere en 200m waterproof.

3 likes

na spanje nu 10j waarschijnlijk de volgende halte voor ons.

1 like

Vorig jaar nam ik 3 horloges mee op vakantie naar Italië.
Ik denk dat ik het nu maar bij die ene hou die ik altijd om heb.
Ik zal dit keer alleen meerdere soorten bandjes meenemen, voor de verschillende gelegenheden. :grimacing:

1 like

Herkende de plek.

Ga om de paar jaar naar curacao. Mooi eiland.

1 like

Ja kan ook natuurlijk. Ik doe wel altijd alles in een kluisje hoor. Sinds een vakantie in zuid afrika lesje geleerd!

1 like

Ik trek deze zomer naar Noorwegen, dus dat staat deze twee toe om hun geboorteland een keer te zien. Heb ik meteen alles wat ik horologisch nodig heb…

5 likes

Een casioak en een echt horloge

1 like

Duidelijk & ik ook

Zeker, ligt eraan waar je heen gaat. Een oud lid (vriend van mij) woont daar nu, durfde niet met Rolex over straat. Nu weer wel en ook met een vette Breitling. Thailand is groot he :wink:, moet nog steeds een keer op bezoek bij hem alleen wil Assie niet zover vliegen. Dus dan maar een keertje alleen langs :smiley:.

Net terug van Barcelona, eentje om de pols en drie in de handbagage

4 likes

Op vakantie minimaal twee horloges mee. Een automaat voor de avond en het diner en een quartz voor aan het zwembad en het strand. Welke twee horloges precies hangt af van mijn stemming en eventueel de bestemming :grin:

Neem je een Yoshida Zenith mee terug naar huis?

5 likes

Op vakantie is het toch vaak deze

6 likes

Ik reis hoofdzakelijk naar warme bestemmingen net strand en neem dan mee:

Casio voor raften, canyoning, etc.
Oris voor het strand en zwembad
Studio Underdog voor het restaurant en de bar

6 likes