Voorheen dacht ik hier over na. Tegenwoordig pak ik zowel zakelijk als privé eerst een Grand Seiko HAQ GMT horloge. Zakelijk dan nog iets dressies op leer wat bij mijn kostuums/overhemden past. Privé nog een Seiko Turtle of Tuna op rubber voor eventuele dagen op of aan het water.
Vroeger een overprijsde leren watchroll die nu iemand anders veel te grote onding is Tegenwoordig deze van Amazon die 1.) nauwelijks iets kosten, 2.) behoorlijk degelijk zijn en 3.) te krijgen zijn in kleuren die goed bij mijn horloges passen (blauw voor Skyflake, roze voor Shunbun, zwart voor Speedmaster, groen voor Wristmaster etc. etc.).
Vorig jaar nam ik 3 horloges mee op vakantie naar Italië.
Ik denk dat ik het nu maar bij die ene hou die ik altijd om heb.
Ik zal dit keer alleen meerdere soorten bandjes meenemen, voor de verschillende gelegenheden.
Zeker, ligt eraan waar je heen gaat. Een oud lid (vriend van mij) woont daar nu, durfde niet met Rolex over straat. Nu weer wel en ook met een vette Breitling. Thailand is groot he , moet nog steeds een keer op bezoek bij hem alleen wil Assie niet zover vliegen. Dus dan maar een keertje alleen langs .
Op vakantie minimaal twee horloges mee. Een automaat voor de avond en het diner en een quartz voor aan het zwembad en het strand. Welke twee horloges precies hangt af van mijn stemming en eventueel de bestemming