“Ik ga op reis en ik neem mee”

Een Breitling Navitimer :innocent:

5 likes

Een watch voor elke dag, voor elk moment. Kies een toolwatch :wink:

1 like

Net terug uit Fins Lapland en daar mochten deze 2 mee naartoe.
Ideaal voor excursies en snowboarden.

M’n SPB143 is overigens ook al vaak mee geweest op vakantie

9 likes

Kom al dertig jaar in Thailand en woon hier inmiddels , nog nooit iets vervelends meegemaakt, op gebied van diefstal.

3 likes

Dat baaitje toevallig playa lagun?

1 like

Ik ben nu in Fin’s Lapland en heb mijn Titanium Bering meegenomen. Altijd een goede keuze!

5 likes

Dingen die bij de bestemming passen. Daar hoort ook een horloge bij. Maar bovenal: paspoort.

3 likes

Aaah mooi man.
Waar zit je?

Wij zaten in Pyhä. Pracht land!

1 like

Wij zitten in Levi.
Klopt, echt een heel mooi land.
De hele week allerlei excursies al gedaan en nog een paar te gaan voordat we woensdag weer richting Nederland vliegen.

1 like

Is Thailand zo gevaarlijk tov van andere Aziatische landen? In Indonesie, Maleisie en Singapore heb ik altijd een duurder horloge gedragen. Langer geleden altijd een Omega, daarna verschillende Rolexen en vorig jaar gewoon mijn Patek zelfs meegenomen. Ik loop daar gewoon mee over straat met korre mouwen. Niemand die dat opmerkt hoor. Maar goed, wellicht is Thailand een extreem gevaarlijk land. Daar ben ik nog nooit geweest.

1 like

Hoef je in elk geval Vostok vrijdag niet over te slaan.

Net zo nauwkeurig als elke andere automaat uit die prijsklasse. (De mijne in elk geval)

Op vakantie naar een warm land voor mij de Casioak (metal case) denk ik, kan wat hebben, dual time, tijdzone keuze, wekker(s), comfortabel te dragen op een FKM bandje.

1 like

Leuk en goedkoop voor het geval je m kwijt raakt maar voor de meeste mannen echt te klein. Mijn dochter heeft er één dus ik weet wat een klein (dames?) horloge het is

Op vakantie gaat mijn vertrouwde Duro gewoon mee.

3 likes

Een van deze drie. De SKX als ik de kano mee heb, de Hamilton voor wanneer je nog een beetje netjes ergens heen wil en de Turismo omdat hij net als de andere twee leuk voor weinig is en is geïnspireerd op Le Mans en races waar ik graag heen reis.

5 likes

Dit is mijn trouwe reisduo.
16862090949499140381551403759948

11 likes

We gaan naar Rome en Napels, en ik denk dat het mijn G shock wordt. Iemand ervaringen met duurdere horloges in Italie? Of leuke horloge adresjes?

1 like

Voor echte mannen is ie niet te klein hoor :wink:

In ieder geval een stuk beter dan de gemiddelde stationsklok die ik hier om diverse polsen zie langskomen.

Laten we het maar op smaak houden :slight_smile:

3 likes

Zoals alle grootsteden, oppassen…

Toch meerdere die 2 of 3 horloges meenemen! En gewoon in de watchroll of los in de kousen tussen de bagage?