Hallo allemaal,
Vanmorgen een horloge omgedaan en paar slagen gegeven en merkte dat hij toen niet meer verder opgewonden kon worden. Ik ben bang dat hij dan een beurt moet krijgen. Wat zou het probleem kunnen zijn? Hij loopt wel.
Hallo allemaal,
Vanmorgen een horloge omgedaan en paar slagen gegeven en merkte dat hij toen niet meer verder opgewonden kon worden. Ik ben bang dat hij dan een beurt moet krijgen. Wat zou het probleem kunnen zijn? Hij loopt wel.
Kan vanalles zijn van simpel opgehoopt vuil tot een mechanisch defect doordat het eea is verbogen. Hie oud is het horloge?
Minimaal 50 jaar
Niet zelf gaan macgyveren, niet doordraaien en naar een horlogemaker brengen.
Goed, ga hem volgende week brengen.
Als je in de buurt van Nijmegen woont kan ik er ook naar kijken.
Gr,
Nee woon daar niet, maar kan hem wel opsturen.
Da’s jammer, maar geen zeldzaam fenomeen.
Niks om bang voor te zijn. Relax!
Techniek? Tempo? Gevoel?
…jaja, je moet wel even de context begrijpen!
Bericht aanpassen?
Zal ik dot horloge brengen naar W&V in Alkmaar of maar de plaatselijke juwelen winkel waar ze alleen Icewatch en dat soort merken verkopen?
Ik zou naar W&V gaan…
Ze sturen je wel weer weg als het horloge ‘t niet waard is. Zijn goeie betrouwbare gasten.
Ik ken W&V inmiddels een paar keer daar geweest. Ik denk dat ze dit horloge niet zullen afwijzen, alleen is het bij hen natuurlijk wel premium prijs, maar ik ben er wel vrijwel zeker van dat ik daar waar voor mijn geld krijg.
Dat dus. Laat je weten hoe het afloopt? Ben wel benieuwd…
Opsturen mag ook is geen enkel probleem.
Neeeeeeeeeee!!!