gaaf zeg!!
ja was een typfoutje natuurlijk.
Maar die Rolex hier plaatsen lijkt me een plakfoutje, want er staat toch echt in de openingspost “Idealiter onder de 2k”. Dus niet-idealiter nog steeds geen Rolexprijzen, of jij moet er vanaf willen voor een prikkie.
Zoek eens op CWC Subhunter.
Ff geen plaatje want ik kan alleen kopiëren van de website.
Seiko presage.
Met bijna 40mm draagt deze heel comfortabel.
Geen echte dress watch en ook geen duiker, maar wel een sportieve look door de (vaste) cijfer ring.
Deze is weliswaar niet spierwit maar krijgt door het off-white een, volgens mij, een sjieke vintage look.
En ruim onder de €800,-- dus hou je ook nog wat over van je budget.
Dus de basis voor een volgend klokje is er al.
Christopher Ward heeft er nu ook een aantal in de Sale.
Robuuste kwaliteit, mooi en heel draagbaar formaat.
Of uiteraard een Junghans Max Bill: ruim binnen budget, verschillende maten i.c.m. technieken (automaat, handwinder, solar HAQ). Met verschillende straps kun je alle kanten op, op een shell cordovan lekker zakelijk, dressier, fris gekleurde epsom lekker zomers.
Dank allemaal voor de mooise suggesties. Ik had inderdaad iets concreter kunnen zijn in hetgeen wat ik zoek. Daarentegen vind ik de uiteenlopende opties juist wel mooi!
Vooralsnog blijft de Oris wel in de collectie; die draag ik nog met onwijs veel plezier. De Longines Conquest, Chronomaster en Nomos hebben in ieder geval mijn interesse gewekt. Hoe kom je via een betrouwbare partij aan een Chronomaster? Produceert Citizen dit horloge niet meer?
Dit zou ook mijn keuze zijn