Te koop en/of te ruil:
Bij deze bied ik mijn King Seiko SJE109J1 te koop aan.
Ik vind het nog steeds een geweldig horloge maar hij is simpelweg te dressy/chique voor mij en zodoende de keuze gemaakt voor verkoop.
Het horloge is 15 April 2025 aangeschaft bij Bouman in Culemborg en zit uiteraard nog vol in de garantie.
Het horloge komt met een omdoos, doos, KS travel pouch, cleaning cloth, boekjes, tag, garantiekaart, factuur en een originele KS band met bijbehorende buckle en een zwarte Hirsch band en ook uiteraard de geweldig mooie stalen band waar het horloge op binnen kwam.
Die band bestaat uit 13 delen per schakel en ik heb hem daar nog geen dag op gedragen en is echt nieuw. Alle schakels uiteraard inbegrepen!
Echt overcompleet en gewoon een super gave set zo bij elkaar. Er is nergens op bezuinigd!
Het horloge heeft een diameter van 39mm. Dat lijkt fors maar de lug 2 lug is maar 45,6mm en icm de dikte van 9,9mm draagt ie meer als een 37-38mm.
Het uurwerk is een automatische 6L35 met een gangreserve van 45 uur en 4Hz. De 6L35 is een mooi uurwerk die prima de tijd bij houd. Ong. 4 sec p/d in de plus wat keurig is. Opwinden gaat heel soepel evenals de kroonwerking. WR is 50m maar dit is niet het horloge om mee te gaan zwemmen als je het mij vraagt🙈
Paar kleine puntjes op de achterkant van de bandenwissel, maar alleen onder bepaalde hoek zichtbaar. Kast 1 minimale haarlijntje die je ook bijna niet ziet. Het polijstwerk is echt heel goed gedaan op dit horloge en is gepolijst met de bekende Zaratsu polishing.
Ik sta ook open voor eventueel een ruil van een Tudor gmt pepsi of een bb41 bb39 met blauwe plaat en jubilee bracelet.
Merk en model: King Seiko SJE109J
Diameter: 39
Leeftijd: 15 april 2025
Datum waarop het in mijn bezit isgekomen(maand/jaar): 15 April 2025
Factuur en/of certificaat: ja
Originele doos en/of eventuele accessoires: ja
Verzendkosten of afgehaald: in overleg
Conditie (krassen, werking etc): 98%
Soort uurwerk en kaliber: 6L35
Vraagprijs: 2500
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.
Tijd voor de foto’s.