Horloge YEMA ZERO-G uit 2022 nu uitgepakt

Vandaag heb ik de YEMA ZERO-G die ik in 2022 als een van laatst beschikbare ZERO- G horloges gekocht heb uitgepakt. :heart_eyes:
Op het moment van kopen was er al vermeld dat het om low stock ging en enkele dagen later was de ZERO—G uit het aanbod bij YEMA verdwenen.:confused:

Het was eigenlijk per ongeluk want ik was op zoek naar een Citizen 2812Y diver die ook nog ergens in een doos zit.

Ik had een wat mooiere verpakking verwacht. Er zat geen mooie doos bij maar alleen een linnen hoes met daarin weer een lederen hoes waarin het horloge weer in een kunststof verpakking zat met daar in weer een extra bescherming voor de horlogekast.

Het horloge is bijzonder mooi, ook door de zwarte coating en de wijzerplaat ziet er nog mooier uit dan op de foto’s.

Ik moet wel nog even erover denken of ik de YEMA ZERO-G ga dragen.
Over een paar jaar een horloge in nieuwstaat hebben is ook best een leuk idee. Gelukkig zijn er nog genoeg draagbare horloges waaruit ik kan kiezen.

De plastic bescherming voor het glas van de YEMA heb ik maar laten zitten maar heb wel snel een paar foto’s gemaakt.
Het horloge ligt weer op zijn plekje want vandaag ga ik een Citizen of een Seiko dragen.

Hier nog een paar foto’s :+1:

:wink:

16 likes

Veel plezier ermee.

1 like

jij moet het wel mega druk hebben want als je ook nog :point_down:

…hebt en niet uitgepakt :open_mouth:
maar … het spreekwoord zegt: beter laat dan nooit :laughing:
wel een prachtige Yema :ok_hand:
draag hem met plezier (of niet)

2 likes

Leuk horloge!

1 like

Leuk horloge. Veel plezier ermee.

1 like

Mooie Yema, een NA kan je dit niet noemen. :rofl: Als bij mij een nieuw horloge binnenkomt is het rats rats plastic eraf, band passend maken en dragen! In de winkel oud horloge id doos en nieuwe meteen om. :crazy_face:

2 likes

Je verhaal doet me denken aan een proef waarin kinderen alleen gelaten worden met wat snoepjes op tafel. Als ze het redden om 10 minuten niet aan de snoepjes te komen, krijgen ze er snoep bij als beloning voor hun uitstelgedrag …

Veel plezier met dit horloge!

1 like

Je verhaal doet me denken aan een proef waarin kinderen alleen gelaten worden met wat snoepjes op tafel. Als ze het redden om 10 minuten niet aan de snoepjes te komen, krijgen ze er snoep bij als beloning voor hun uitstelgedrag

Vandaar die grote hoeveelheid horloges die hier nog in dozen liggen, ik vroeg me al af waar dat telkens vandaan komt

2 likes

Herkenbaar! Zo kwam onlangs ook mijn Yema Rallygraf NA bij mij binnen. Terwijl mijn goedkopere Yema Classique YEAU 002 dan weer in een mooie lederen watch roll zat:

netjes

1 like

Gefeliciteerd met je Franse NA. Benieuwd naar de volgende :wink:

1 like