horloge zoektocht voor schoonmoeders, wie zoekt mee?

Vond ik ook. Wel ietsje duurder uiteraard. :blush:

1 like

Als je om de haverklap van je vrouw horloges van duizenden euro’s kado krijgt lijkt me dat niet onoverkomelijk. :joy:

Of een muscle car uit de VS importeert en er vervolgens nooit in gaat rijden. :zipper_mouth_face:

3 likes

klopt, maar als het echt mooi is maken die paar centen ook niet zoveel uit.
Uiteraard proberen we binnen budget te blijven.
Anders eindig ik zo met een rose gouden Rolex day date ofzo… :sweat_smile:

2 likes

Wel met een paar diamanten op de plaat he? Moet wel een vrouwelijke touch in blijven zitten.

3 likes

De naam alleen al…:ok_hand:t4:
Oh al eerder gepost :thinking:

1 like

megalol

3 likes

Wat een geluksvogel ben je…

Idd mooi de rado, tijdloos ook. Nomos heeft ook een dergelijk tijdloos model, de Orion ook in damesmaat
Succes met de zoektocht!
Gr Marjanne

1 like

Jullie helpen ook niet actief, tssssss.

Schoonmoeder angst???

Vandaag zou ik met haar naar van Baal gaan
Maar helaas paniek dag op de zaak en ze ia dus net pas thuis… Heb haar nu maar een bordje eten gegeven.

1 like

Jij bent Ć©cht de ideale schoonzoon! Fijn zo’n klik met je schoonmoeder. Maakt alles wel makkelijker. Die klik was met mijn schoonmoeder ver te zoeken. Oftewel afwezig. Voor mij ook wel makkelijk maar wat minder voor mijn vrouw.

1 like

Ik zou deze doen. Met de app op je eigen telefoon schijn je ongewenst gedrag te kunnen afleren🤣
https://pavlok.com/products/pavlok-2/

WTF!!!

Ze is inmiddels overleden maar dit kan ik mooi voor mijn puberende zoon gebruiken!

Bedankt voor de tip!

1 like

Geloof dat er daar eentje ligt.

1 like

Deze mag op slot, leuk en ā€˜behulpzaam’ topic was het.
Dank voor de lach.

Onderstaand wat het uiteindelijk geworden is.
Deze was liefde per direct voor haar. Prachtig geschenk van ons voor haar al zeg ik het zelf.

Foto van chrono, horloge daadwerkelijk kunnen we volgende week ophalen.

4 likes