horloge zoektocht voor schoonmoeders, wie zoekt mee?

Beste allemaal.

Ik wil mijn schoonmoeder graag een mooi horloge cadeau doen.
Leuk toch?
image

Willen jullie mee zoeken en adviseren?
Uiteraard zijn er enkele voorwaarde aan dit verhaal, moet wel leuk zijn.

Het horloge moet ergens te passen zijn, ze moet hem wel even kunnen zien en voelen. (liefst in omgeving nijmegen)

Het horloge moet een quartz zijn, GEEN automaat.

34mm plus minus

Goud, er moet goud aanwezig zijn. Goud met zilver en champagne plaat klinkt wel mooi en dus voorkeur.

NIEUW, geen gebruikte horloges.

Bekend merk, dus geen onbekende merken voor de leek. Moet wel een beetje luxe gevoel geven.

Budget, laten we de max op €1000 zetten voor dit project.

Kom maar op met de fotos en adviezen.

5 likes
4 likes

whahahahahaahaaa JUIST.

2 likes

Ik zou van die €1000 eerder een enkeltje Beringovski voor d’r kopen, maar ja, da’s mijn schoonmoeder, de jouwe ken ik niet.

7 likes

We hebben deze ooit gegeven aan schoonmoeder.

En ze is er nog steeds blij mee.

7 likes

Zie foto…heerlijk mens toch!.

Zonder dollen.
Liefste schoonmoeder die er is, absoluut zo!

Ik denk dat Mozaik zijn vrouw wil bedanken voor de recente cadeau ontvangen Breitling via haar moeder. Slim! Dat zijn weer nieuwe credits :sunglasses::stuck_out_tongue_winking_eye:

7 likes

Dat zou ik ook zeggen als ze pal naast mij zou wonen. :joy:

:shushing_face:

4 likes

juist…

Nee hoor, ik ben serieus zeer hecht met mijn schoonmoeder.
Ik ga over enkele weken zelfs samen met haar een weekje op vakantie, zonder mijn vrouw of kids.
Dus de band is serieus zeer hecht, staat zo goed als op hetzelfde voetstuk als mijn eigen moeder.

Vandaag hoorde ik haar zeggen dat ze graag een mooi horloge wilt, dit wil ik oppakken en haar dit schenken.
Vind ik leuk.

9 likes

Waarom ga je niet gewoon met haar de stad in? Even langs een aantal juweliers om te passen en aangezien ze geen verstand heeft van horloges zal ze ook snel tevreden zijn.

1 like

Dit lijkt mij moeilijk om een juist advies in te geven, daar dit sterk afhankelijk is van haar smaak.
Wil ze klassiek, sjiek, of liever sportief?
Ik zou eens kijken bij Longines.
Grt. Henk

Beetje lastig om de pols.

1 like

Koop iets met een mother of pearl wijzerplaat. Gezien je Breitling wel toepasselijk :wink:

Bv een Rado Coupole

TH aquaracer ? Quartz, en verschillende modellen.

Deze dan , geen goud, wel mooi ( is maar n voorbeeld )

Oei…33 mm, quartz, goud. Nou nog ff zoeken qua prijs.

1 like

https://www.houseofwatches.co.uk/media/catalog/product/cache/1/image/1800x/040ec09b1e35df139433887a97daa66f/2/4/24-55-030-oris-ladies-big-crown-two-tone-bracelet-watch-594-7680-4331-07b.jpg

2 likes

daar gaat ze niet blij van worden.
Ze is geen bling bling raaf. Dank.

super idee

deze draagt ze nu

Gaan we ook doen, maar alvast een richting zal fijn zijn.

1 like

Oris heeft geen quartz, ik gooide deze er ook gelijk al in :joy: prachtig horloge

Seiko heeft wel veel dames quartz/solar. En goudkleurig.

image

22 likes

1 like

die Rado is erg mooi zeg. wauw

1 like