Mijn naam is Christian Quincy
Heb heel het net doorzocht naar hetzelfde model als deze maar alleen 1 gevonden in het zilver waar het prijs overzicht voor premium leden was.
Zelfs in het boek over alle verschillende modellen
(Eerst had ik hier een mooie link staan die kan ik blijkbaar ook niet plaatsen)
valt hij in geen enkele categorie omdat hij de “a” mist boven het logo op de wijzerplaat en het “skipper” model was al een latere uitgave. Er staat ook nergens iets over 25 jewels uitgaves maar alleen over 15, 17 en later 21…
Het horloge heb ik van mijn oma en die heeft hem van een oom. Alles wijst erop dat hij uit de 1960s komt. Hij heeft niet meer de originele pols band die heeft mijn oma vervangen omdat hij uit elkaar viel.
Potjandubbel… Ik kom er nu achter dat ik geen fotos kan plaatsen. Dat is handig zeg. Sorry.
Dit is de enige die ik op het net kan vinden die hetzelfde model is behalve dat dit een zilveren is.
(Hier had ik ook een link staan)
Info:
-
goudkleurig met witte parelmoer wijzerplaat
-
goude wijzers
-
achterkant met zilveren driehoek waarin staat “original swiss”
-
op de wijzerplaat van boven naar beneden, atlantic (zonder “a” logo of hoofdletter), 25 jewels, skipper automatic, swiss made
-
geen gravering op het draaiknopje
-
op achterkant genoteerd "incabloc, waterresistant,antimagnetic, automatic, unbreakable main spring
-
model nummer; 1420543
Welke Atlantic/horloge Expert kan mij meer vertellen en eventueel wat hij nog waard is!