horloge

kan iemand mij iets vertellen over een tagheuer formula 1 de prijs was 700 euro.Misschien zijn er forum leden die er iets over kunnen vertellen of dit horloge een goede keus kan wezen.Alvast bedankt gr Ed s

Ik heb er zelf 1 en ben hier zeer tevreden over.

Ik weet niet welke je op het oog hebt, want onlangs zijn er weer nieuwe modellen uitgekomen in deze serie. Het model bestaat als sinds de jaren 80. En is nu een aantal keren aangepast.

Realiseer je wel dat je een Quartz horloge koopt voor een stevige prijs. Je kan voor dat geld ook mooie andere merken met een automaat krijgen. Mij maakt dat niets uit en ik wilde graag een Tag Heuer hebben en ik hou van de Formule 1, dus dan is een keuze gauw gemaakt.

De afwerking is zeer mooi van de Tag Heuer F1. En erg sterk door de gebruikte materialen. Hij kan tegen een stootje.

Maar als het je gaat om de Formule 1 kan je ook bij Oris en Certina kijken.

Tevens maakt Jacques Lemans ook F1 horloges. Ook Quartz en een stuk aantrekkelijker in prijs. Wel mooi met het F1 logo. Zij mogen dit gebruiken.

Als je nog wat meer wilt weten, dan hoor ik het wel. Ik heb een blauwe uitvoering.
Die wordt inmiddels niet meer gemaakt. Ze zijn nog wel te koop.

Groet,

Paul
Leeuwarden

Er is toch ook nog een Seiko Formula 1 van team Honda?

Erg mooi horloge, jammer dat ik weinig met F1 heb. Omgerekend is de prijs ook erg aantrekkelijk!
Bron: http://www.amazon.com/dp/B0010B7TK2/ref=nosim/?tag=dealtime-watches-20&creative=380333&creativeASIN=B0010B7TK2&linkCode=asn

Inderdaad!! Die Seiko is er ook nog. En ook erg mooi!