Horloge24

Fantastische ervaring met deze liefhebber.
Ik zocht een item, hij wist het te vinden. Hij kocht het voor me, stuurde het op en toen mocht ik pas betalen.
Super!

8 likes

Bij André @Horloge24 een ratcheting Omega sluiting gekocht. Prima en snel geleverd, betaling achteraf, en Loctite meegeleverd :+1: helemaal goed en een aanrader binnen ons forum.

2 likes

Ook hier een zeer prettige ervaring met André / @Horloge24 !
Afgelopen week André bericht over een 3-punts verstelbare SMPc sluiting welke hij toevallig al in bestelling had staan bij Omega. Na enkele dagen al bericht dat deze binnen was en klaar voor verzending. Zo net binnen gekomen, perfect op de hoogte gehouden tussendoor van besteld tot en met de levering! Nogmaals dank en zeker tot weer een volgende keer :+1:

2 likes

Bedankt voor jullie positieve reacties, de Omega sluiting is nog geen half uur geleden geleverd aan @Rubennnv en hij heeft het al overgemaakt.:ok_hand: Tevreden leden is een van de belangrijke redenen om actief op dit Forum te zijn en het leuke is dat je ook zo elkaar kunt helpen.

4 likes

@Horloge24 Geweldige ervaring met deze verkoper / erkend gecertificeerd IWC reparateur. Was op zoek naar schakels voor mijn IWC diver uit 2008 en hij heeft ze voor mij besteld en in zeer korte termijn thuis mogen ontvangen. Tevens pas na ontvangst mogen betalen van Andre. Wereldservice aanrader. Mijn dank is groot.

1 like

Goed zaken doen met André @Horloge24

1 like

Twee bandpennetjes voor Omega bij André (OMEGA Service Center) besteld. Gisteren op de bus, vandaag binnen. Top! :ok_hand:

1 like

Vorige week donderdag mijn Speedmaster laten stuiteren en toen op aanraden van een aantal forumleden contact gezocht met Andre, gister kon ik al terecht. Horloge is weer helemaal in orde en hij heeft tegelijk wat andere horloges onder handen genomen. Super service en niets anders dan lof!

2 likes

Bijna vergeten maar hierbij alsnog een hele dikke pluim voor André a.k.a. @Horloge24.
Begin deze maand een aankoop via André gedaan, dag later keurig verpakt in de bus!
Communicatie was perfect! Eerst via het forum, later via WhatsApp. Absoluut voor herhaling vatbaar :ok_hand:t2:

1 like

Een band voor mijn Speedmaster via Andre (@Horloge24) gekocht. Hele fijne en duidelijke communicatie en zeer snel bezorgd. Perfect dus :ok_hand:

1 like

Een nieuwe originele band gekocht bij André
Juiste prijs en duidelijke communicatie
Perfect opgestuurd en zeeeeer snel
Indien ik nog iets nodig heb …
Merciekes

Van @Horloge24 een nieuwe Cartier vouwsluiting voor mijn Tank gekocht. Direct maar even met een setje originele Cartier push pins extra erbij…

André weet veel van Cartier (logisch als je gecertificeerd voor/door Cartier bent :wink:) Hij heeft mij van veel extra Cartier side information voorzien. Heel fijn.

Al met al; een goede prijs, snelle en vriendelijke communicatie… Ik ben tevreden en kan @Horloge24 aanraden!

Bij André een verstelbare sluiting voor mijn Omega Seamaster PO 600m besteld.
Hele fijne communicatie en hij beantwoorde met veel geduld al mijn vragen.
Bestelling was snel ontvangen, al met al een erg positieve ervaring.
Absolute aanrader dus!

Wat een aanrader is @Horloge24 , in mijn leven ben ik vaak met techneuten in aanraking geweest, maar zelden iemand die zo sociaal (eet je een broodje mee?) maar toch secuur, kundig maar communicatief is.

Een vak-meester, bij wie je gerust je horloge/vrouw/portemonnee kan achterlaten. Iemand die je rustig kan uitleggen hoe een uurwerk werkt en waar je allemaal rekening mee moet houden. Bizar hoeveel certificeringen de beste man op zak heeft, dus ga er gerust heen voor onderhoud en/of levering van onderdelen.

Dank nogmaals voor alles Andre!

8 likes

Bij Andre een schakel voor een cartier tank besteld.
Wat een snelle service!
Had een ad in het blauwe gedeelte geplaatst en binnen 5 minuten was het al geregeld en had Andre het in no time gevonden en besteld.
@Horloge24 je bent een held!

2 likes

Een originele stalen band voor mijn aqua Terra Omega,
Een bezel voor mijn Omega Broadarrow en verstelbare sluitingen voor de Speedmasters. Andre is een fijn mens eerlijk en oprecht met prijzen en advies en heeft mij nu al meerdere keren geholpen met diverse artikelen voor de hobby. Koffie is heerlijk en de prijs is fair.

Andre is een topper!

1 like

Al een tijd op zoek naar een Omega deployment clasp in 18mm uitvoering. De Omega Moonwatch strap heeft een 16mm clasp, maar de keuze in (betaalbare) in 20/16 straps is wat beperkt.
Via de AD bleef het erg stil. Ook na een paar keer vragen.
Bij toeval kwam ik bij Andre/@Horloge24 terecht en binnen 2 weken had ik de clasp op de deurmat liggen.
Top service!

1 like

Vandaag na 1,5 jaar weer eens bij André geweest. Toch meer dan een uur rijden voor mij maar is het volledig waard. Niks bijzonders, 3 horloges van de vrouw batterij leeg (Longines, Omega en Breitling) en een oude voor mij bijzondere Omega Constellation (foto’s). Allemaal weer netjes door André vakkundig vernieuwd en aansluitend de waterdichtheidstest gedaan. Bakje koffie erbij, praatje maken en vriendelijk geprijsde rekening. Maximaal aantal sterren voor André en tevreden weer naar huis.

2 likes

Bij Andre een rubberen band voor mijn Omega Peter Blake besteld. Andre merkte terecht op dat de betreffende band niet origineel geleverd is bij het horloge.

Na wat speuren en mijzelf ervan te hebben overtuigd dat het moest passen de band, gesp en pushpins besteld.

Fijne communicatie, netjes geleverd. En de goedkoopste die ik kon vinden. Van harte aanbevolen.

1 like

Vandaag een identiek goede ervaring met de aankoop van iets ander type bandpennen. Helemaal fijn, dank je wel André!

:star::star::star::star::star:

1 like