Horlogeaanbieding op 1dayfly

http://www.1dayfly.com/be-nl/

geldig in BE en NL

Denk niet dat hier veel liefhebbers voor zijn op dit forum…

En weer zo’n ice watch kloon. En die waren al niet origineel :slight_smile:

Maar volgens de info van 1dayfly is het een automaat…

Dat vind ik onwaarschijnlijk. Heb verduidelijking gevraagd maar die is er nog niet.

Kan een Miyota in zitten. Gezien de handmatige opwindmogelijkheid. Verder bweuh… >X

Wat een tenenkrommend kinderachtige verkooptekst. (td)

coffeecup Schreef:

Wat een tenenkrommend kinderachtige verkooptekst.
(td)

Precies wat ik dacht. Lijkt wel geschreven door een tienermeisje…

Hier even een copy/paste voor het geval de aanbieding straks is afgelopen:

TRENDY JELLICE HORLOGE IN 5 KLEUREN

Unisexy en kei leuk als cadeautje – voor uzelf of iemand die u lief vindt. Of iemand die u wat minder lief vindt, maar bij wie u het niet kunt maken om met lege handen aan te komen zetten. Hoe dan ook! Vandaag in de aanbieding een keuze uit vijf kleuren horloges. Met siliconen polsband: zacht en zweetloos, knetterend van kleur. En bovendien gevuld met een Japans uurwerk van kwaliteit, met een knopje aan de zijkant om hem weer aan te slingeren als 'ie achterloopt. Dus ook nog eens vrij van batterijgedoe.

Matchen!
Er wordt de laatste jaren heel wat afgematcht. Vroeger waren het alleen de meisjes die dezelfde kleur schoenen als riem wilden hebben, maar tegenwoordig is ook het manvolk driftig aan de match gegaan. Zeker met al die twee- en drie-kleuren sneakers. Niks zo quasi nonchalant stylish als een paar mooie gympen, spijkerbroek, effen trui en een horloge in eenzelfde kleur als de schoenen. Of het tegenovergestelde: witte of zwarte gympies, (spijker)broek, knalgeel t-shirt en een groen horloge. Zat te bedenken. U kunt hem zelfs met uw iPod laten matchen; grenzenloos, die mode.

Hoogste tijd
Gelukkig zijn ze waterresistant, dus u kunt er gewoon mee onder de douche, geen probleem. Zijn wijzerplaat toont speels alleen de 12, de 6 en de 9. Op de plek waar doorgaans de 3 staat, wordt nu de datum aangegeven. Erg handige feature. De duikring die erop zit is vast wat minder handig, maar toch cool. Het geeft hem zijn sportieve karakter, ook al is 'ie vooral voor de blits. Dus met dat hele aardige 1DayPrijsje blijft er alleen nog de keuze over. Welke kleur… Succes!

Als iemand toch geld gaat uitgeven aan iets onorigineels, dan liever die 18 euro aan deze, dan 80 (?) euro aan een icewatch

Bert1 Schreef:

Als iemand toch geld gaat uitgeven aan iets
onorigineels, dan liever die 18 euro aan deze, dan
80 (?) euro aan een icewatch

Kosten Icewatches daadwerkelijk 80 euro? Slik. Ik dacht dat ze iets van drie tientjes of iets dergelijks waren. Dan draag ik toch liever een kleurige g-shock als je al hip moet zijn.

Beetje offtopic, maar wel leuk. Ik krijg van mijn klasgenoten meer complimenten op mijn Nomos dan op wel ander horloge dan ook, en dat is toch echt ook het volk dat Icewatches of van die gigantische horloges draagt.

Bert1 Schreef:

Als iemand toch geld gaat uitgeven aan iets
onorigineels, dan liever die 18 euro aan deze, dan
80 (?) euro aan een icewatch

Ja Bert,
die reklameboodschap heeft je toch geraakt. :slight_smile: :wink:

Elf.