Zal een zware dobber worden, maar nooit geschoten….
Als je de polsen ervoor hebt zou ik zeker voor de marinemaster kiezen.
Breitling Colt, prachtig horloge en zeer veel pre-owned aanbod binnen je budget.
Als je een beetje zoekt en onderhandeld in het blauwe heb je een grote kans dat je voor slecht een klein beetje boven je budget eigenaar word van zo’n pracht
Zeker! Die nieuwe cal 400 heeft dat absoluut! Alleen idd wel wat steviger geprijsd dan de ‘reguliere Sellitta’ 65’s.
Ja top hoor!!
https://www.horlogeforum.nl/t/tk-breitling-colt-41-automatic-topstaat/451730
Ik zou voor deze gaan. Prachtige heritage, mooie blauwe dial en heerljjk draagcomfort.
We hebben hier een topic dat tudors geen blijvertjes zijn. Toch word hem aangeraden een gebruikte tudor te kopen. Mooi nieuw horloge kopen…Als je daarna besmet bent kun je horloges gaan kopen om te houden of flipperen. My two cents.
We hebben hier een topic voor bijna alles, en meestal ook nog een topic wat daar dan weer lijnrecht tegenover staat.
TS geeft toch aan ooit een Rolex/Tudor/GS te willen hebben, nou dat eerste zit er (nu) niet in, een Tudor of GS moet mogelijk zijn. Dan lijkt het me een goed advies om daar gelijk voor te gaan i.p.v. weer een Seiko o.i.d.
Je koopt ook een Breitling Avenger voor dat geld, toch net even iets meer horloge en nog actuele collectie.
Ja idd, als actuele collectie je ding is. Ik vind de discontinwud colt weer erg mooi. Maar voor een eerste is de avenger dan wellicht weer leuker
Dan heb ik nog een advies, doorsparen voor wat je echt wil.
Die is al verkocht
En vééél betrouwbaarder
Iets van Sinn!
Dit is het beste advies. Als Rolex he holey grail is kun je beter doorsparen. Elk ander horloge zal je na verloop van tijd het “net niet” gevoel geven.
Klopt allemaal, behalve… Is een zwarte dial! Maar varieert wel tussen zwart, donkergrijs en blauw…