Horlogeband advies gevraagd!

Ja! Die daarboven is kikker.

1 like

Zoiets?

1 like

Ik zou kijken voor een custom lichtgrijze sharkskin band met een blauw stiksel.

1 like

Ik denk een beetje aan een combi van onderstaande afbeeldingen, door al die tips dat het misschien alleen maar moeilijker zal worden om een keuze te kunnen maken.
Heel veel succes.

Groet,

Erik


1 like

Wat een beauty Jackā€¦ niet normaalā€¦

Yeppp martv toen ik de klok zag wist ik het meteen er is maar een toppertje voor en dat is deze Shark Mesh! Super combi doen deze zal je absoluut geen spijt van krijgen dialstatic!

1 like

Persoonlijk vind ik dat elk horloge waar, hetzij in de dial of lunette blauw is of gedeeltelijk blauw, zeer goed matchen met een blauwe band. Je moet wel een beetje zoeken naar het het juiste blauw.
Hier heb ik bij voorbeeld mijn Breitling Chronomat Blue Impulse op een blauwe sportieve band bezet. Het samengaan is volgens mij perfect.

En hier nog de B2 op blauw :

1 like

Nette combiā€™s!

1 like

Navy blue stingray :grin:
Polished stingray

1 like

Deze ???

[URL=http://s573.photobucket.com/user/WVE_2009/media/P1000418_zpsd42fd2a6.jpg.html]

[/URL]

1 like

Dank je :ok_hand:

Je zult het wel vaker horen maar als je die ooitā€¦ :wink:

Vriendelijk bedankt voor alle suggesties! Allereerst: ja, ik vind de Milanese band prachtig, en die gaat er zeker een keer komen. Maar na jarenlang de originele (of althansā€¦officiĆ«le omega vervanger van de originele) bracelet, wil ik voor nu even geen RVS voor maximaal verschil.

Ook ben ik het met jullie eens dat hij een custom band verdient. Daar ga ik mee aan de slag; maar voor nu heb ik er een lichtbruine rally strap op gezet. Misschien raar voor een Seamaster, maar er zit tenminste geen lunette op. Wat vinden jullie van deze voorlopige band?

Ik vind hem te dik, waardoor het horloge kleiner overkomt
de kleur is wel te doen maar mogelijk kan het wat donkerder.

Ik zit ook nog serieus naar de Hirsch te kijken die je suggereerde. Deze band kwam ik toevallig tegen bij een juwelier, hij was niet te duur, en ik kon niet wachten :slight_smile:

Overigens is de kleur op de bovenste foto meer zoals 'ie in het echt is: de polsfoto heeft een soort filtertje.

Oeps, te laat voor een edit :slight_smile: Ik zag zojuist dat het Candide was die de Hirsch suggereerde. De door jou gesuggereerde Fossil vind ik ook mooi, maar mogelijk iets te donker.

OK, dat is misschien wel de mooiste Heuer die ik ooit gezien heb. Is de stand custom? Zou ik mogen weten door wie? Want ik vind 'm prachtig.

Dank je. :thumbsup: De band is inderdaad custom, van Jankoxxx. Aardige kerel, vlot en goed werk.

1 like

Niet te sjeik doen met leer toch?

Een zeewaardige composite band past uitstekend bij deze klok.

Voor de 3 tienjes zeker het proberen waard.
Ik heb er goede ervaring mee, en ze gaan honderd jaar mee.
http://www.miros-time.de/zweiteiler/composite-bƤnder/

Grt.

1 like

Die vind ik er persoonlijk mooi bij passen, met een bijpassende kleur stiksels.