Horlogeband citizen promaster fugu

Deze (de 0088-11e) niet (enkel rubbere diver), maar de ny0090-86e weer wel. Dat is de versie hierna

Hoe bevalt deze band?
Ik ben voor mijn Citizen duplex aan het kijken voor een iets meer comfortabele band. Deze lijkt me wel wat.
Gaven de kleinere springbars nog problemen en is de originele buckle over te zetten?

1 like

Fugu is al een tijdje door.
Maar de barton elite silicone is serieus één van de fijnste horlogebanden die ik om gehad heb.

Gewoon doen. Ga je geen spijt van krijgen.

1 like

Met een beetje moeite kan je de quick release pinnen eruit wippen en de pinnen van citizen erin doen. Deze zullen dan wel wat strak zitten, maar het past wel en dan rammelen de pinnen ook niet meer rond in de lug holes.

Dit! Die elites passen op alles! :grin:

1 like

Bedankt voor de info, ik heb hem inmiddels besteld. Wat is doorgaans de levertijd van Barton?

:grimacing: Lang. Loopt een beetje uiteen van 3 tot 6 weken. Bij mij duurde het ongeveer een maand.

De moeite waard hoor, fijne band.

3 likes

Ai, nog meer wachten dus :grinning_face_with_smiling_eyes:.
Ik heb net een horloge besteld die pas eind oktober komt :upside_down_face:

1 like

Inderdaad, ongeveer een maand :grin:
Super comfortabele band!

1 like

Barton Elite met Quick change en 2 lengte stukken binnen een week bezorgd in meer dan 15 kleuren en breedtes.


Amazon.nl

1 like

Staat 'm goed :ok_hand: Het wachten waard :slight_smile:

1 like

Bij mij duurt t nu 10 maanden… en still waiting…

1 like

De voorraad valt in praktijk wel een beetje tegen. Als je bijvoorbeeld 22 mm selecteert, heb je enkel keuze uit khaki/zwart, wit/zwart of roze/zwart. Tot een jaar geleden was direct via Barton ook nog eens goedkoper (ik bestelde daar voor omgerekend € 16 volgens mij). Inmiddels is daar bestellen ivm BTW en mogelijk invoerkosten net zo duur als via Amazon.

3 likes

Het is mij niet duidelijk welke twee lengteverhoudingen zij dan leveren. Weet jij dat?

Sorry maar dat weet ik ook niet. Maar het is reuze handig dat je 2 verschillende lengte stukken bij krijgt.

2 likes

Gevonden bij Barton:

Dus, ook erg goed voor de kleine polsomtrek. :grin: Erg interessant voor mij dus met mijn 16,0-16,5 cm.

4 likes

Bij Amazon altijd binnen twee dagen op de mat hier. Inderdaad vaak wel veel kleuren combo’s uitverkocht helaas. Gewoon regelmatig even de website checken.

1 like

Ik heb een polsomtrek van 17,5cm en heb nu de langste van de 2 gebruikt.

1 like

Dan is de kleine inderdaad echt perfect. Met mijn Aziatische polsjes was die geweldig

Wil je zeggen dat zij af en toe beschikbaar komen?

Yep, gewoon zoals dat bij een winkel of webshop gaat. Om de zoveel tijd is voorraad weer aangevuld en zijn ze weer beschikbaar. Totdat ze weer verkocht zijn. Enzovoorts, enzovoorts…

1 like