Horlogeband gemaakt van stuurtape

Wauw wat een gave fiets! Mooi bandje ook, origineel materiaal :thumbsup:

1 like

Mooi gemaakt! :+1:

1 like

Gaaf bedacht en uitgevoerd!
En Deda; :+1:

1 like

Gaaf bedacht en uitgevoerd :+1:

1 like

@Teubel Dat was een zakhorloge uit 1940 waarvan ik het uurwerk geskeletoneerd heb en de wijzerplaat heb gemaakt, en vervolgens het geheel vernikkeld, dat geeft die wat oudere look. Stefan Skeleton Project

@Coosc Mee eens, alleen kreeg ik die jammer genoeg niet gevonden :sweat_smile:

@Kwalitijd @Harpoen Bedankt! ben ik best lang mee bezig geweest! Alleen heb alweer veel veranderd, voorvork is vervangen voor een carbon variant. Verder zit er nu een carbon stuurnok op en een carbon gebogen stuur. Moet toch bezig blijven he :laughing:

2 likes

Aangezien ik benieuwd was naar een band met wit stiksel heb ik er nog een gemaakt, Deze is kwalitatief een stuk beter gemaakt dan de voorgaande band. Bij deze enkele foto`s.

11 likes

Maar nu de hamvraag: vanaf wanneer zijn ze te bestellen?

1 like

Pattex philippe lijm?:wink: super gedaan!

4 likes

Prachtig gedaan!

1 like

Ziet er zeer goed uit! Hoe is de duurzaamheid? Prachtige band

@Konjo @drnizeguy De duurzaamheid is tot nu toe is goed. Ik doe er alles mee, sporten ,zwemmen ,douchen en tot nu toe nog geen slijtage.

Alleen wanneer ik er een paar ga maken op bestelling moet ik nog even kijken.

@Frysk :joy:

2 likes

Even weer dit topic eens uppen!

Via PB leuk contact gehad met @stefanketelaars.
Paar dagen later lag er een envelop op de mat met een stuurtape strap.

Aangezien ik wel van gadget houd, zeker als ze sportgerelateerd zijn!

Aangezien straps bij mij best wel wat te lijden hebben, wilde Stefan die Challenge wel aangaan.

Gedurende een week lang m’n Skx007 gedragen op de stuurtape strap.

Wat waren m’n activiteiten?
Heb de band heerlijk misbruikt tijdens boksen, hardlopen, wielrennen en normaal fietsen, zwemmen in zee en zwembad, voetballen, stoeien met de kinderen, speeltuinen en MacBook werk! Haha

De strap droogt super snel op na het gebruik in water! (20min) Ideaal! Lekker flexibel en op iedere maat af te stellen.

Voor m’n Skx007 vond ik de strap wel wat aan de dunne kant. Of de Skx007 was gewoon te dik :wink:
Gevoelsmatig had het rond de pushpins wat steviger mogen zijn, maar ze hebben het goed gehouden!
Alleen tijdens het boksen een keer losgeschoten, doordat de client m’n horloge raakte. Wellicht bij een stuggere strap was dit niet gebeurd, maar misschien ook wel!
Erna weer vastgezet en er zelf eens hard aan lopen trekken, maar toen kwam ie niet los!

Voor jongens met een wielrenhobby en een horlogehobby is dit bandje super gaaf! Een hele leuke gadget die beide hobby’s bij elkaar brengt en daarbij comfortabel draagt!

Maar overall super tof idee! Zeer comfortabel! Een band waar ik meer van zou willen/kunnen hebben.

Onwijs leuk dat ik de band voor je heb mogen testen!

Groetjes en fijne zaterdag!!

Johan

Genoeg gekletst, hier wat foto’s!

7 likes

Bedankt voor het testen! en leuk verslag!

1 like

Lijkt dus redelijk idiot-proof :smiley:

5 likes

Si seƱor :ok_hand:t3:

1 like

Wat een Supergaaf idee!.. 'k kijk zelf ook altijd naar materialen om ze op een andere manier te gebruiken… de kleur en het gaatjes patroon, maken het een mooi ā€œVintageā€ bandje…

1 like

Ziet er goed uit Stefan.
Leuk als zo’n spontaan idee ook blijkt te werken.

1 like