Iemand in de Hoekse Waard die een horlogeband inkorter heeft? Ik krijs de pennetjes niet uit de band van mijn nieuwe Certina >X
De gemiddelde juwelier op de hoek doet het voor je een euro of 5 voor je :). Bespaart je een hoop zoeken en gedoe!
Edit: je kan ook dit nog even doornemen: http://www.pmwf.com/Watches/WatchSchool/WS%2014%20How%20to%20Resize%20Common%20Bracelets/WS%2014%20How%20to%20Resize%20Bracelets.htm
De eerste juwelier wilde het niet eens doen… Heb een inkorter besteld, we zullen zien.
Pas op met de inkorter , bij de mijne brak gelijk t pinnetje af , maar gelukkig zaten er ook pin pushers met een handig hamertje en houder bij , dat gaat gelukkig ook goed. 
ps wat raar dat de juwelier er niet aan begint ???
Heb hem niet bij een juwelier gekocht… Dus ergens begrijp ik het wel. Goedkoop(er) is duurkoop
maar bedankt voor de tip, ik heb nu zo’n inkorter gekocht waarmee je de pin er uitduwt, ik hoop dat deze sterk genoeg is.
Sander Schreef:
Heb hem niet bij een juwelier gekocht… Dus
ergens begrijp ik het wel. Goedkoop(er) is
duurkoopmaar bedankt voor de tip, ik heb nu
zo’n inkorter gekocht waarmee je de pin er
uitduwt, ik hoop dat deze sterk genoeg is.
dat vermoeden had ik ook al. daarbij komt dat als ze t bandsysteem niet kennen of hebben en t gaat onverhoopt mis…
succes met t inkorten. toen t mij lukte gaf dat veel voldoening. want bij elke nieuwe aanwinst naar de horlogemaker om in te korten tikt ookt aardig aan. voor 1 of 2 keer had ik al zo eem goedkoop setje kunnen kopen.
Sander Schreef:
Die bedoel ik ( blauw ??) er zit een heel smal pinnetje aan wat je pin er uit drukt , die brak bij de 2e pin al af , dus goed recht erop zetten is mijn advies. S6 ermee
Sander Schreef:
Ik had je een pb gestuurd 
mcfr Schreef:
Sander Schreef:
duurkoopmaar bedankt voor de tip, ik heb
nu
uitduwt, ik hoop dat deze sterk genoeg is.Ik had je een pb gestuurd
3x raden wat er vriendelijk wordt aangeboden… 
marnix.moed Schreef:

Ja, super !
mcfr Schreef:
marnix.moed Schreef:
geweldige service hebben jullie man (tu)
MCFR… service… juwelier? Ik begrijp hem niet.
Kom btw ook uit de Hoekse Waard 
Ik heb mcfr een pb gestuurd, ik ga er vanmiddag naar toe, dan kan ik hopelijk mijn nieuwe klokje dragen.
Die had ik wat laat gezien. Maar goed. Veel plezier met je mooie Certina. Plaats nog een mooie wrist shot 
EvolutioNL Schreef:
MCFR… service… juwelier? Ik begrijp hem niet.
Kom btw ook uit de Hoekse Waard
Ik werk bij een niet nader te noemen winkel/webshop waar wij deze service ook verlenen.
Marco, jij en je collega bedankt! Super service, en dat voor een horloge wat ik niet bij jullie heb gekocht… Mijn SKX009 is ook nog even op waterdichtheid getest… Mocht ik een Junghans, Zeno oid willen kopen, dan weet ik wel waar ik naar toe ga… Www.horloge.nl !!!
Sander Schreef:
Marco, jij en je collega bedankt! Super service,
en dat voor een horloge wat ik niet bij jullie heb
gekocht… Mijn SKX009 is ook nog even op
waterdichtheid getest… Mocht ik een Junghans,
Zeno oid willen kopen, dan weet ik wel waar ik
naar toe ga… Www.horloge.nl !!!
(tu)
Mooi verhaaltje voor bij het forumgedeelte over ervaring?