Horlogeband kangoeroe leer voor een Jumphour

Ik heb hier een vintage horloge bandje liggen van 18 mm van echt kangoeroeleer. Ik had er zelf nooit van gehoord maar nu dacht ik is het niet erg grappig en toepasselijk als iemand dit bandje op een jump hour horloge zet. Want kangoeroe, springen, jump enfin je snapt het wel.
Iemand interesse? Dan stuur ik hem op in ruil uiteraard voor een mooie foto voor hier op het forum.

Groeten Jaac.

26 likes

Mooi gebaar. Hopelijk heb je er zelf niet diep voor in te buidel te hoeven tasten.

28 likes

images (4)

6 likes

Hop hop hop. De kangoeroe band is onderweg naar @rico1965.
Je moet nog wel even zelf de ‘spring’ bars monteren :grin:

Groeten Jaac.

4 likes

Naar aanleiding van de leuke actie van @Jaac die zijn kangoeroe :kangaroo: bandje op het forum gooide voor een liefhebber die hem zou plaatsen op een jump hour. Laat ik nou best een ruime collectie hebben van deze jumpers.

Daarom vond ik het leuk om hier meteen op te reageren. Fijn voor mij kwam heb bandje mijn kant op. Ik moet zeggen ik heb veel verschillende beesten in mijn collectie maar :kangaroo: had ik nog niet.

Man wat een lekkere band is dit de vintage maatvoering heerlijk.

Alleen 18 mm in jump hours is niet zo ruim. Daarom bleven er maar 3 gegadigde over. Ik heb ze even bij elkaar gezet op de foto.

Misschien leuk om het forum te laten beslissen waar hij het beste op past.

@jaac nog maal bedankt voor de leuke actie en het bandje gaat zeker een mooie Jumper krijgen.

7 likes

Kan niet kiezen, ik vind ze allemaal geschikt. Eeeeeuh… Als het moet… Doe maar nummer 1.

Hoe noem je een Australische positiviteits coach? Een Kan goeroe.

3 likes

Zeker op 2! Voor mij de mooiste. Maar de rest kan zeker ook. Leuke horloges :kangaroo:

3 likes

Caution!
Do Not Feed!
All Animals Are Dang Goeroes!

2 likes

Bedankt voor je reactie.
Wow ze zijn allemaal mooi. Mijn voorkeur gaat uit naar optie 3. Mooie collectie jumpers hoor!

1 like

Spring Bar :wink:

4 likes

:rofl: :star_struck:

1 like