ja! Absoluut ja… @Ko-Banden bijv… of de horloge winkel zelf… ja de zoektocht is soms groter. Maar alles kan… ik heb er iig geen problemen mee.
Ja? Heeft Ko kurk? Edit: ja dus. Top!
Wacht. Had jij geen eigen zaak?
Ja, uit het buitenland van de baai
Ik kan zonder creditcard de hele wereld over en net zoveel dingen doen als zo’n patser met zijn A.E Titanium.
Met 2000 piek contant op zak. Ja, lekker relaxt.
Of wilde je in Laos gaan pinnen met je SNS pasje?
Cash is nog altijd king.
Ja en overal vragen of je een fiets mag lenen op locatie.
Ik denk niet dat je ver komt met plastic fantastic als je in de straatjes van Vietnam eens lekker aan de street food wil…Die lachen je keihard uit daar.
tadaa…
Klopt wij hebben beide wen eigen zaak.
Helaas moet ik wel eerst pinnen om aan contante te komen. Ik werk met facturen en niet met contante betalingen. Teveel gedoe.
Maar met goed zoeken is er veel te vinden binnen de landsgrenzen.
Nee soepkip. Ik bedoel je hotel huurauto en restaurants.
Dat kan je gewoon met je ING world pasje ook bekostigen babi pangang.
Dat lukt lang niet overal. Ik heb de afgelopen jaren regelmatig andere reizigers uit de brand moeten helpen. Ik wens je veel succes in Albanië, Irak en Nairobi.
Zelfs in ons buurland Groot-Britanië kom je vaak bij hotels en huurauto’s niet rond met een pinpas
In Laos kan je gewoon pinnen … dat was in mijn vakantie in 2009 al zo.
Ik vraag me eerder af of een creditcard je daar verder helpt
In de kosten wel ja
Excuses voor late reactie🙈
Ik zal mij de komende tijd eens in Paypal etc verdiepen:)
bedankt voor jullie input!
Ik wil graag een kurken horlogebandje kopen, en dat kan alleen via internet. Waar kan ik het laten bevestigen? Kan moeilijk naar een juwelier gaan met een elders gekocht bandje.
Dat kan wel. Daatnaast is het makkelijk zelf te doen met een (bergeon) bandentooltje.