Horlogeband kurk

Hallo,
Mij lijkt een horlogeband van kurk wel mooi op mijn speedmaster. Hebben jullie tips waar je deze kan kopen in 20 mm. Wil niet via het buitenland bestellen, enkel in Nederland en kom met Google niet echt verder.
Alvast bedankt!!!
Gr Marjanne

Want? Dan verklein je je kansen met 99% vrees ik.

Geen ervaring mee, geen Paypal en geen creditcard :see_no_evil::see_no_evil::see_no_evil:

Dat is zo geregeld en ongeveer een must voor elke horlogeliefhebber.

U gaat op vakantie naar Terschelling?

8 likes

Niets mis mee, het beperkt de mogelijkheden, maar voor een bandje zou ik het laten.

https://www.etsy.com/nl/market/kurk_horlogebandje

Kan via ideal volgens mij

Ik heb gisteren via etsy een zeefdruk gekocht, maar daar kon ik niet betalen met Ideal, alleen PP of creditcard.

Huul’n.

(Dat is de zeefdruk btw :joy:)

4 likes

Mooie zeefdruk. :+1:

Ik dacht ideal vanwege onderstaand:

1 like

Denk dat het per verkoper verschilt.

Tip aan de TS, in horlogeland kom je niet heel ver zonder PayPal :joy:

2 likes

Kwaliteit van die op Etsy is ook huul’n…

Herkenbaar, dit probleem. Het is 2018 maar ik weiger moderne techniek! Gewoon betalen met knaken anders is het niet veilig!

2 likes

Dan doe ik het wel heul erg vaak onveilig. :scream:

OT: deze schijnen wel aardig goed te zijn: https://www.corkwatchstraps.com

inclusief horloge :wink:
betalen met cash/ideal/overmaken

60 euro voor bandje alleen? :wink:

Cool. Pop Art altijd goed. :grinning: :grinning:

Wat betreft betalen… Welkom in de 21e eeuw. PayPal is zo gepiept,zou ik tegen de OP zeggen.

1 like

Hehehehe. . Ik zie er meer met cash op marktplaats besodemieterd en beroofd worden dan met PayPal op de Baai.

En het is allebei van de baai, ironisch genoeg. :grinning:

Gewoon weten wat je doet dan is er niets aan de hand. Beetje blijven opletten en ook met cash kun je genaaid worden. Dusssss das geen argument :slight_smile:

2 likes

omdat?

Hier ook geen PayPal en/of creditcard.
De pinpas werkt een bijzonder end over de grens nog prima, wanneer dit niet het geval is gewoon contante.

Zelf koop ik ook liever niet over de grens.
Hou het geld liever in eigen economie en als kan ook nog liefst bij plaatselijke ondernemers.
Ik loop er zelden tot niet mee vast, werkt voor mij prima.
Net wat je wilt toch?

5 likes

Ja dat werkt prima bij horloge bandjes :joy:

2 likes

Groente, fruit en vlees daatentegen bestel ik prima uit afrika e.d. vers vd bron :slight_smile:

3 likes