Ok!
Weet ik dus niet hoe ik het eruit moet halen, Tophorloge haha
Iemand een idee?
Welk merk horloge is dit?
Maar welke kant op drukken, zonder pijltjes die de richting aangeven, is de vraag.
De kant waar de pushpin eruit ziet als een soort schroefje is de bovenkant. Je moet dus aan de andere kant met het apparaatje de pin eruit drukken en hem er vanaf de bovenkant met de kont naar beneden weer in terug drukken
Het lijkt op de foto dat de onderste schakel (zowel die dubbele als de laatste enkele) een schroefje bevat. Of zie ik dat verkeerd?
PURE CLASS !
Thanks😆 Nu nog kleiner maken😴 Naar een juwelier gaan?
O, dan heb ik echt niet opgelet. Daar heb ik ook in gereageerd. Dat topic. Dit horloge vergeet je niet snel
Koop zo’n ding voor een paar dollar, zoals @Batossai al aangaf.
Dan hoef je niet naar een juwelier, want die ziet je aankomen.
Niets kopen en wel een bandje inkorten.
Edit:
Als er geen verschil in de pennen te zien is, kunnen ze er van beide kanten uit.
Met vriendelijke groet,
Inca
Captain bling Ik vind het een goed gevonden merknaam!
elk zn ding!
Anyway, zoals hierboven vermeld: ze zullen er in beide richtingen uitgaan. Moet je wel wat kracht op zetten. Mijn Oris 65 heeft ook zo’n band. Bandentooltje bestellen dus!
Gewoon naar een juwelier gaan. Dan betaal je er waarschijnlijk een 10tje voor of iets in die richting.
Als je op dit forum een topic moest openen hoe je je horlogeband open kreeg dan zou ik zeker niet zelf gaan rommelen om de band proberen in te korten.
Meestal heeft een juwelier geen enkel bezwaar om een band in te korten (voor een eurootje of 10 voor een paar seconde werk).
Is dat een Android?