Zojuist mijn allereerste horloge ontvangen. Dacht dat het een San Martin was, maar blijkbaar is het een Heimdallr, ik dacht dat dat hetzelfde was haha. Maar goed ik ben met de bandjes gaan spelen.
Ik vind het zelf wel tof staan, maar ik denk dat het inderdaad niet voor iedereen is. Doen meer mensen dit, of heeft iemand nog tips? Ik zit te denken of zwart met rood ook goed zou staan. Ik zou denken dat een oranje horloge met zwarte bezel ook wel mooi is voor een oranje zwart combinatie.
Ah hij lijkt zwart op de foto, maar hij is donkerblauw. Ik heb nu pepsi bezel met pepsi strap haha. Ik ga het zo laten want ik hou er wel van. Maar vroeg me wel af of andere dit ook doen en tips hebben. Enkel het veranderen van het lusje zou denk ik ook wel werken bij een hoop horloges.
Dat banden afstemmen op de kleuren van het horloge doe ik soms wel, maar dat is meer band/stiksel.
Rood/blauwe band bij een pespi bezel heb ik niet eerder gezien, maar het effect is wel leuk. Andersom (blauw boven/rood onder) zal ook wel staan.
Ben voor Rood boven gegaan omdat daar ook nog wat rood van de bezel zit. Maar inderdaad ik denk dat het andersom ook niet slecht zal staan. Zal het eens wisselen van de week. Bedankt voor de motivatie/tip om het toch ook eens anders te proberen haha.
Ik zou voor donker blauw gegaan zijn waarschijnlijk, maar dat is omdat het mijn persoonlijke mening is dat een bandje niet meer moet opvallen dan een horloge. Maar dat ben ik.