Horlogebanden: waar te krijgen?

Beste mensen,

Onlangs heeft iemand een afbeelding gepost van een bepaalt soort horlogebanden. Ik zou graag weten waar ik deze banden of soortgelijke banden aan kan schaffen.
Wie kan mij helpen? Alvast bedankt!!

3 likes

Watchbandit —> sailcloth misschien?

2 likes

Volgens mij zijn de banden origineel op die seikos. Misschien ten overvloede als je dat al wist.

1 like

Volgens mij zijn dat andere. Anders had ik dat horloge wel gekocht voor dat geld.

O nee, zijn toch net iets anders…. Maar kan mij voorstellen dat ze van een ander merk ook los te koop zijn

1 like

Nu zie ik het ook… Ik heb die foto nog voorbij zien komen in een topic, iemand vroeg welke te kopen voor een neefje of zo iets…

1 like

Dat heb je goed onthouden. Die zag ik ook. Ik heb hem een bericht gestuurd, maar krijg geen reactie.

1 like

Bij Amazon: archer

1 like
1 like
2 likes

volgens mij toch echt origineel seiko band.

1 like

Ik heb al op de Seiko site gekeken, maar dan zijn ze zeker niet beschikbaar voor Europa?

1 like

Hij combineert lekker met die plaat.

1 like

Als de horloges in europa te leveren zijn, zouden de banden toch hopelijk ook te krijgen zijn…Kun je het referentie nummer vh horloge achterhalen?

Ik zie op het screenshot Seiko Thailand staan. :rofl:

1 like

kijk es waar ik deze gevonden heb.:wink:

1 like

Klopt, dat was het eerste wat ik zo tegenkwam.:grin: puur om te zien of band oem was.

Nu moet het goed komen.:+1::grin:

Kak, ik hem hem op staal gekocht met een net iets andere wijzerplaat. Maar om hem nou nog een keer te kopen voor alleen het bandje gaat mij toch iets te ver…

Bij brandfield 202 euro… we komen al meer in de richting…