Een rommelmarkt vondst gedaan en natiurlijk is de vriendin hier zot van… nu wil ze deze gaan dragen maar hoe in godsnaam verklein je zo een band…
En wie kan iets meer vertellen over dit horloge…
Heb een oris ook gevonden maar die is er slecht aan toe
Het is zo’n typisch rekbandje. Ik vind hem in dit geval nog erg mooi maar ze zijn berucht om het feit dat ze nog beter epileren dan een pincet. Nu zal dat bij je vriendin waarschijnlijk meevallen (want vrouw) maar het is denk ik 't overwegen waard om een leren bandje te monteren.
Het is wat te groot voor haar maar kan dit verkleond worden zoiets?
Zoiets?
Das nog een andere band lijkt me
De bochtjes die je aan de zijkant van de band ziet, zijn er met een kleine schroevendraaier uit te trekken. Deze schuiven ongeveer 4 tot 5 mm in de schakels… Als je de laatste van de ene en de eerste van de volgende schakel er uit trekt en je doet dat aan beide zijden van dezelfde schakels, dan komen de schakels daar los.
Nu kun je kijken hoeveel schakels er uit moeten en daar haal je weer tussen twee schakels beide bochtjes weg.
Dan wijst het zich zijn weg. De bochtjes zijn even gemakkelijk weer terug te drukken.
De band op de laatste foto kun je ook inkorten, daar moet je twee keer twee kleine klemmetjes uitbuigen.
Na op maat maken de klemmetjes terugdrukken.