Horlogebandjes .... hebben jullie daar

…specifieke bewaardoosjes voor en zo ja waar halen jullie die dan ?

Ik begin het nu wel leuk te vinden regelmatig eens te veranderen van horlogebandje, maar zoek nu weer iets om ze netjes in op te bergen.

Op de Rikketik heb ik zo van die imitatie-notelaren kistjes gekocht met plaats voor 10 horloges. Daaronder zit nog een laatje, dat ik zou kunnen gebruiken voor bandjes …ware het niet … dat dit ook al vol horloges zit :smiley:

Ik gebruik sigarenkistjes van de huifkar. Erg mooi maar je moet wel eerst de sigaren oproken. :wink:

dreski Schreef:

Ik gebruik sigarenkistjes van de huifkar. Erg mooi
maar je moet wel eerst de sigaren oproken. :wink:

en dat is jammer want huifkar sigaren zijn niet lekker, gort droog namelijk :frowning:

ik bewaar mn bandjes in een plastic bakje van de xenos.

Ik in een rietje mandje van de xenos.
Zie er ook niet echt het nut van in om daar een duurdere bewaardoos voor aan te schaffen.

De mijne zitten, met de gereedschapjes erbij, met z’n allen in plastic koelkastdoos (niet in de koelkast :D).
Mijn horloges zitten netjes in een grote horlogekist opgeborgen. Voor de reservebanden vind ik dat niet zo nodig.

Kijk eens op Ebay, hier heb je een voorbeeld
http://cgi.ebay.nl/Italian-Leather-10-Strap-Holder-For-Your-Panerai-Straps_W0QQitemZ310011885051QQihZ021QQcategoryZ98627QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem