Horlogebandjes

Ik ben benieuwd naar jullie reactie heb van een oude fietsband horlogenbandjes gemaakt en ook de tekst aan de zijkant gebruikt Met name het Michelin bandje vond ik wel leuk.

8 likes

Heel gaaf gedaan! Dat stukje Michelin is een leuk detail, tof! :smiley:

zag dat ik een tikfout had gemaakt het is natuurlijk horlogebandjes. ik heb expres een oude fietsband gebruikt en deze niet schoongemaakt om een vintage look te krijgen. uit de gaatjes heb ik wel de zandkorrels gepeuterd. ik vond het wel grappig gezien het feit dat er heel veel kilometers mee gemaakt zijn voordat zij om de pols komen. Ik wist niet dat er zo veel kleuren fietsband waren dus mogelijkheden voldoende. Heb nu ook een paar snelsluitingen voor lere bandjes gekocht om t.z.t nog een paar bandjes te maken wellicht ook gewoon als armband. Op het internet had ik ook al wat voorbeelden gevonden maar daar waren de bandjes gewoon dubbel gevouwen met een schroef erdoor die je ook wel in riemen zie. op deze manier zijn ze echter moeilijk te bevestigen aan je horloge omdat zij veel te dik zijn voor de pushpinnen. vandaar dat ik ze heb afgeslepen waardoor zij wat beter passen aan de horlogekast.

1 like

Leuk idee en mooi gedaan, nooit eerder gezien :+1: