Je hebt beunhazen en ex-profs.
Ik werk aan elk horloge alsof het van mij is. Daarom duurt het ook vaak zo lang.
Je hebt beunhazen en ex-profs.
Ik werk aan elk horloge alsof het van mij is. Daarom duurt het ook vaak zo lang.
Ik wil het uiteraard netjes gedaan hebben dus ik moet eigenlijk ook niet huilen om een paar tientjes. Is er nog een verschil in kwaliteit tussen Ron en BelleHeure in Zeist?
Dat is een heel gevaarlijke vraag. Please refer to the review-section. Maar van de twee is Ron in elk geval gecertificeerd.
Keuze gemaakt, hoop dat hij snel reageert.
Ja, dat is het niet
Even teruglezen opa.
De vraag was het vervangen van een batterij en een schakel. Die servicebeurt haal jij er zelf bij.
Laat maar.
In Schoonhoven bij Rikkoert kan dat wel. Zijn ook Rado dealer. Zou wel even bellen van tevoren.
Dank voor de tip!
Waarom bied je aan een reparatie uit te voeren terwijl je er geen verstand van hebt?
Goede vraag. Was een poging om een mede HFlid te helpen.
Ik heb absoluut de skills om een horolge open te schroeven en een batterij te vervangen.
Helaas heb ik me niet gerealiseerd dat het vervangen van een batterij bij dit horloge meer behelst dan alleen het openschroeven en vervangen van de batterij.
Dus. Ben je blij nu je me kunt betrappen op een fout?
Ik probeer iemand te helpen.
Da’s wel een mooi gebaar van je
Nee de pakkingen van Rado zijn nog steeds dezelfde, en ja als je ze bij een servicebeurt niet vervangt of te lang laat zitten dan wordt het een smeerboel.
Bij Rado hebben ze service kits per model waar alle onderdelen inzitten die bij de batterijwissel moeten worden vervangen, deze zijn alleen voor geautoriseerde servicepunten beschikbaar.
Ik heb het horloge net naar Belle Heure gebracht. Die hadden al een duidelijke prijs gegeven wat ik altijd prefereer boven een “kom maar langs dan hoor je het dan wel”. Bovendien zaten ze echt om de hoek dus dat ging makkelijk. Ben benieuwd
En een schakeltje verwijderen ligt aan het model maar met een beetje pech moet je die halve band uit elkaar halen.
Haha goeie, volgens mij is dat bij Swatch vooral gratis omdat het zo gemakkelijk is, het horloge hoeft(kan) niet eens open.
Haha dat ook nog idd. Natuurlijk nooit te vergelijken met een Rado, maar toch…You got to love Swatch.