Ik ben vanochtend naar de horlogebeurs in Visé geweest. Het was als vanouds gezellig druk en gemoedelijk. 'N paar doosjes met kronen, stiften en glaasjes gekocht. Verder niks bijzonders. Ik heb - en dat is wél bijzonder - kennis gemaakt met @vinwat die een weekendje “Zuiden” had gecombineerd met de beurs. Wat 'n aardige man. En 'n kennis (vooral over JLC)! Jaloursmakend gewoon. Daar ben ik als beginnend horlogehersteller nog maar 'n broekie tegen!
Ik kon er helaas niet bij zijn deze keer. Fotos gemaakt?
Oeps, niet aan gedacht
Blij dat ik na afloop nog oren hád
Hier een kleine impressie. 10.30 uur gemaakt.
Rustige beurs. En ook Beter publiek.
Er wordt in Mechelen Belgie een beurs georganiseerd ergens in november.
Als het doorgaat zal ik hier een melding van maken.
Mechelen is al meer in de buurt-)
Als de beurs in Mechelen doorgaat is het plan dat het in De Loods Mechelen op 2 november zal worden gehouden. Als deze beurs zeker doorgaat, zal ik hier een melding van maken.
Voor de geïnteresseerden die graag een keer naar Vise willen gaan, de volgende beurs in Vise staat al gepland op 26 oktober.
dixi
Helaas toch wel echt een stukje rijden voor me, was anders graag gegaan. Vooral omdat het nogal klein was zo ver ik begreep. Misschien toch maar een keer de poging gaan wagen als het voor de gezelligheid al de moeite is
Ik ben ook even geweest.
Het is kleinschalig, maar gemoedelijk. Ik hou daar wel van. Minder gedrang dan bij de Rikketik.
Zonder specifieke wishlist naartoe gegaan, focus meer op gereedschap dan op horloges. Geen gereedschap gevonden, wel drie projectjes
Waarvan de tank met onzichtbare “mystery dial” vooral vanuit intrige mee is genomen.
Uitgebreid kennis gemaakt met @vinwat.
Voor mij zijn dit soort ontmoetingen veel waardevoller dan de spulletjes op de diverse tafels.
En met de tot oliegever omgebouwde acupunctuur naaldjes van Huib toch nog een gereedschapje gevonden. Binnenkort eens proberen (hartelijk dank nogmaals).
De volgende editie: