Horlogeboek

Ik heb een mooi horlogeboek gekocht voor maar € 9,99 bij de witte boekhandel in Leidschendam (winkelcentrum Leidschehage)1001 polshorloges heet de titel, helemaal in het Nederlands met beschrijving over heel veel horloges t/m 2006. Ook uitleg hoe een horloge werkt. kortom heel mooi en leerzaam. Er waren nog een stuk of 20 exemplaren te koop dacht ik dus ik zou er niet te lang mee wachten als iemand het zou willen hebben.

Bij heel veel De Slegte winkels liggen ze ook: Stapels!

Kan wel zijn maar ik kwam deze toevallig tegen toch niks mis mee dat ik het meld…!

Is zelfs heel fijn van je ! (tu)

Leuk boek (heb het ook). Alleen spijtig dat er over de niet-Zwitserse merken quasi niets getoond of geschreven staat (op enkele eenzame uitzonderingen na).

Vriendelijke Groeten,

Morse.

Ja klopt, een afbeelding van een Seiko spring drive gezien verder alleen Duitse en Zwitzerse merken. Maar ja het gaat dan ook over mechanische modellen. Zijn er eigenlijk wel boeken of tijdschriften over de Japanse en overige merken te krijgen?

Voor de Belgen onder ons: In Leuven bij “Boekenvoordeel” in de Bongenotenlaan, lagen er een dikke week geleden zeker nog 10. (tu)

Ik heb 'm ook, erg mooi boek inderdaad.

ja ik heb het boek ook, leuk boek en leerzaam, jammer dat er geen “nederlanders” in staan.

pracht boek is ook in mijn bezit niks mis mee veel lees plezier hennie gr.

Ik wil ook zo,n boek!!!X(

T’is een aanrader. Ik ben inmiddels al halverwege. Je kunt immers lekker
info,matie opnemen en leuk plaatjes kijken.

Ik zag het net ook liggen bij de boekhandel hier in 't dorp. Morgen even meenemen na de markt.

Had hem vorige maand al ergens opgepikt in ons dorp. Volgens mij hebben alle boekwinkels hem liggen .
Het is overigens een ongelooflijk mooi boek, zeker voor dat geld!!!
Jur

Ik heb hem ook al. Bij de Slegte in Amsterdam. Een beetje tijdschrift kost al 7 euro dus dit was een koopje.

Ik heb het boek vorig jaar gekocht. Erg leuk boek inderdaad. Staat van tijd tot tijd het ontstaan en de huidige gang van zaken met betrekking tot een bepaald soort horloge.

Ook ik heb dit boek in mijn bezit,lekker om door te lezen en je steekt er nog wat van op . Prima dat je dit mooie boek ‘‘aanbied’’ bij onze mede forumleden die hem nog niet in hun bezit hebben.

Groeten Edward

Must have voor de (beginnende) verzamelaar (tu)

Bedankt voor de tip!

Ik zal volgende week eens kijken of ie hier nog ergens te krijgen is.

Dit boek heb ik al een tijdje en het is idd geweldig. Via Wilbro (internetboekhandel) gekocht voor 15 euro incl. verzendkosten. Persoonlijk heb ik zeer goede ervaringen met Wilbro en dus wat mij betreft is boek en betreffende firma een aanrader (tu)
Op dit moment zoek ik nog soortgelijke boeken met beknopte technische informatie en uitstekende illustraties. Wie kan mij hiermee verder helpen?
gr Steef

Daar ben ik ook wel benieuwd naar.

Een boek waar de (werking van de) techniek voor een leek duidelijk wordt uitgelegd, met duidelijke illustraties.